Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878079 Welke Tik Heb Jij Overgehouden Van Je Zwangerschap

• Auteur

ik heb eigenlijk een hele gezonde tik overgehouden want tijdens de zwangerschap at ik heel veel rauwkost. en nog steeds.
    hi hi en jullie?

#3648433 Quote

Ik moet mezelf nog steeds inhouden met pelpinda's….
    Heeeeeeeeerlijk!! En je bent er zo lekker zoet mee..haha
    Moet echt rustig aan doen, maar zou ze wel iedere dag willen

Kus Annet

#3648321 Quote

en ik ben verslaafd aan de mc chicken van de mc donalds.. iets minder gezond dus.. van de rest ben ik wel af. ijs at ik graag tijdens de zwangerschap, nou dat is over hoor.

oh en weten jullie nog dat je zo'n hekel had aan baklucht (van vlees bakken bijvoorbeeld). Ik ging echt over mn nek dan.. en nu.. helemaal over.

Grappig eigenlijk.

#3648345 Quote

Met eten heb ik (gelukkig) geen tic overgehouden ( ik eet toch wel teveel) maar helaas heb ik wel rugpijn overgehouden. Die rugpijn krijg ik wanneer ik heel emotioneel ben, al die spanningen zitten daar…helaas. Maar dat zal vast met de tijd wel weer overgaan.

Groetjes Hanneke

#3648347 Quote

Ik heb ook een hele gezonde tic aan overgehouden.

Ik ben nog steeds gestopt met roken!!!!!!!!!

Liefs Ilse en Danique

#3648372 Quote

ik drink nog heel veel melk en eet nog steeds trouw elke dag fruit.
    Deed ik nooit voor mijn zwangerschap.

liefs
    di silva

#3648389 Quote

Ik heb gelukkig geen tic overgehouden van de zwangerschap. Ik at heel veel softijs. Als ik de cafetaria hier op de hoek binnen liep werd er zonder iets te vragen al een ijsje met nootjes voor me getapt
    Na de bevalling (6 weken geleden) heb ik geen ijs meer gegeten…
    Groetjes Ellen

#3648390 Quote

ik ben nog steeds erg vergeetachtig..maar dat zullen er wel meer hebben denk ik…groetjes piewie.

#3648406 Quote

dat vergeetachtige heb ik ook…..kan werkelijk niets meer onthouden.
    Vind het wel erg, want soms zijn er dingen die vrienden me al verteld hebben en dat weet ik dan gewoon niet meer.
    Ook maar ik me zorgen hoe dat moet als ik straks weer moet werken. Dan moet ik toch serieus gaan nadenken….mmm….

Maar verder tics…nee…niet echt. Misschien dat ik me tijdens mijn zwangerschap ineens veel meer zorgen maakte om hygiene en dat heb ik nu nog wel een beetje.

En dat snoepen is gewoon een (slechte)  gewoonte geworden….Gelukkig werd en word ik er niet dik van, maar als die bv zometeen klaar is moet ik daar wel echt op gaan letten…hhaaha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct