Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878336 Wat Voor Werk

• Auteur

doe je nu,en wat zou je nooit willen doen????

#3649926 Quote

hoi
    ik werk op een kinderdagverblijf op een gemengde groep
    kindjes van 2 maand tot 4 jaar
    en weet je wat nu zo leuk is??
    reacties van ouders ……….ooh je werkt hier al dus met je kleine heb je straks geen problemen want je weet alles al ja
      niet door hebben dat het met je eigen heel anders is als van een ander
    en dat een pasgeborene echt wel wat anders is als een kindje van 3 maand tssss
    echt irritant hoor
    dat ze er van uit gaan dat een baby een eitje voor je is omdat je er toch mee werkt……
    hihi
    het werk is super hoor trouwens haha doe het nu al 5 jaar en mis nu ook echt de kindjes op mijn werk, heb zin om weer te beginnen

#3649806 Quote

ik werk (nog) achter de telefoon bij de belastingdienst (motorrijtuigen belasting).
    Dus vragen ed beantwoorden, dingen uitzoeken etc.
    Wat ik echt niet zou willen doen is bejaarden verzorgen, van die vieze oude mannetjes wassen, nee das niks voor mij

#3649815 Quote

ik ben oppasmoeder en fulltime housemaneger/moeder
    en ik zou nooit meer voor een baas willen werken! ik vind het heerlijk zo dat ik zelf
    kan bepalen hoe en wat.

#3649837 Quote

Wat doe ik:ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Wat nooit:koerier. Dan kun je beter vrijwilligerswerk doen   want je hoeft er nog net geen geld bij te leggen. Met je salaris en alle fouten/boetes/schades aan de bus die je zelf moet dokken speel je quitte met je salaris
    Mijn man heeft dit werk een blauwe maandag gedaan en ik kan het iedereen afraden

#3649863 Quote

Ik was juf van groep 2 en als Hjerre groot is wil ik dat zeker weer gaan doen. Nu heb ik ervoor gekozen om (bijna) fulltime voor mijn mannetje te zorgen. Ben dus huisvrouw, met een hekel aan het huishouden maar met een enorme liefde voor mijn zoontje. Per december ben ik zaterdagpostbode om toch een beetje iets extra's te kunnen doen!

Wat ik echt niet zou kunnen is werk waarbij je de hele dag binnenzit.

Groetjes Han

#3649881 Quote

Ik werk op gesloten afd voor dementerende,dus als verzorgende.Moet 8 dec weer beginnen…..
    Groetjes Gaby

#3649882 Quote

Ik werk op gesloten afd voor dementerende,dus als verzorgende.Moet 8 dec weer beginnen…..
    Groetjes Gaby

#3649891 Quote

hoi hoi,

Ik werk als docente op een vmbo-school. Dit doe ik 4 dagen in de week. Wat ik nooit zou willen doen: uhhhhhh…….accountant!
    Groetjes, Misja, 35, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten ( 5 weken)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct