Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878339 Huisdieren

• Auteur

heb je huisdieren?? zo ja wat voor en hoeveel???

nee: waarom niet ???? en als je zou mogen kiezen welke dan wel

#3649805 Quote

WE hebben een konijn, een hamster, een vijver vol vissen en een wateragaam.
    Ook nog een  poes gehad alleen is die weggelopen (omdat kevan hem zo pestte) en is toen onder een auto gekomen.

Een heel huis vol. Hoeft voor mij eigenlijk niet (tís namelijk altijd dezelfde persoon die ervoor moet zorgen muv de vijver dan).
    Het enige beest wat ik leuk vond was die poes.
    Dus als ze doodgaan hoeven er voor mij geen nieuwe te komen.  

gr kim

#3649816 Quote

wij hebben 1 hond, bouvier! genoemd: Dezzel

Wij hadden het liefst twee honden, maar nu met 2 kids vind ik het wel goed zo….

#3649822 Quote

Hoi,

Ja ik heb huisdieren. Ik ben gek op dieren. Ik heb nu 2 papegaaien, een konijntje en 2 landschildpadjes.

Groetjes Natasja

#3649834 Quote

jaaa wij hebben ook beestjes ! best veel eigenlijk !!

4 hondjes
    3 konijntjes
    12 cavia's haha hobby van ons
    3 kippen en 1 haan
    7 duiven
    1 aapje genaamd demy haha

ik vind het heel gezellig om beestjes om me heen te hebben ik zou niet zonder meer kunnen

kus mariska mv demy

#3649864 Quote

Ja, wij hebben 2 heerlijke katten. Een eigenwijze kater: Terra en zijn zusje Cotta de aanhalige. Ze zijn allebei gek op Hjerre gelukkig, want ik zou ze niet kunnen missen.

Groetjes Hanneke

#3649867 Quote

Wij hebben geen huisdieren en verder als een vis wil ik niet gaan. We hebben trouwens wel een klein eendje gehad maar die is terug naar moeder-eend (ahum)

#3649873 Quote

Wij hebben een heel lief malthezer leeuwtje van bijna (volgende maand) 4 jaar.Hebben ook 2 vogeltjes gehad maar daar ben ik allergisch voor,ook voor kortharige hond.
    Groetjes Gaby.

#3649875 Quote

hallo
    ja het woord huisdieren zegt mij genoeg!!
    ben niet zoon diere vriend….leuk hoor als mense een kat of hond hebben maar ik wil dat niet ben mischien wel een muts erin maar altijd als ik bij mense kom die wel een kat/honf hebben kom ik thuis met overall haartjes op mijn kleding vind ik gewoon vies
    dus nee een beest komt er niet in!!!
    vis oke maar dat vind ik zielig beetje doelloos rondjes zwemmen in een kom!!!
    hond te veel werk!!
    ze maken te veel stof verlieze haartjes enzo nee heb het er niet zo op!!
    sorry voor iedereen die wel een beest heb gefeliciteerd heel erg leuk(meen ik) ik vind het leuk bij een ander (tot ik thuis kom) maar het heeft denk ik ook temaken met het feit dat ik vroeger 1x ben gebeten ben sinds dien panies voor dieren.
    groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct