Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878345 Winderigheid Oftewel Scheetjes

• Auteur

Mijn meisje van 11 wkn laat altijd veel scheetjes,is dit normaal,of wat hier aan te doen?tips?Ze krijgt nutrilon pepti…weet niet of daarvan komt.
    Bedankt alvast voor reactie`s.
    Groetjes Gaby.

#3649872 Quote

Hier ook zo'n 'schetig' meisje haha. Zij krijgt Nutrilon omneo.. en heeft dus ook last van windjes laten. Maar volgens mij hoort het er wel een beetje bij als ik de moeders om me heen zo hoor.

#3649876 Quote

hmm….ook echt veel zodat het andere mensen ook opvalt?Ik hoop maar dat normaal is…..hi hi.

#3649885 Quote

Het is alleen maar goed dat ze scheetjes laten, anders zouden ze krampjes krijgen

Liefs Ilse en Danique

#3649889 Quote

Nou Lars laat scheetjes tijdens het eten en als ie geen boertje wil laten dan komt er  van onder wel een scheetje 😀 En dat met 4 weken!!!!

#3649890 Quote

hahaha mijn meisje is een kei is scheetjes laten   hihi
    ze laat heel vaak scheetjes en het is idd goed anders krijgen ze krampjes , nu heeft ze die toch wel maar nu waarschijnlijk minder !!!

kus mariska mv demy

#3649892 Quote

hahaha mijn meisje is een kei is scheetjes laten   hihi
    ze laat heel vaak scheetjes en het is idd goed anders krijgen ze krampjes , nu heeft ze die toch wel maar nu waarschijnlijk minder !!!

kus mariska mv demy

#3649912 Quote

Finn laat enorm veel scheetjes en stinken dat ze doen…..!!!
    Ik krijg regelmatig de vraag of tie toch echt niet gepoept heeft, zo erg!

#3649931 Quote

Marissa (14 weken) laat ook erg veel en harde scheten. Ik heb bij het CB gevraagd of dat wel normaal is,maar het schijnt te maken hebben met het rijpen van de darmpjes die moeten  de voeding  nog verwerken. Ze had een  heel ingewikkeld verhaal over de darmflora enzo maar het kwam er dus op neer dat het dus normaal is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct