Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878370 Zal Ik Het Wagen

• Auteur

Yari heeft al een hele week van elke voeding van 180 cc ruim 50cc over.
    Wel goede plasluiers.
    "s nachts gaat het redelijk, hij word rond 4.00 uur ff wakker en met een paar keer de speen geven komt hij weer rond 7.00 uur .
    Nu was hij vanmorgen om 6.00 uur er weer en daarna pas om 11.00 uur, dus hij kan makkelijk 5 uur tussen de voeding laten zitten.
    Nu komt ie …….
    Zal ik elke fles nu iets later proberen te geven en dan de laatste rond 20.00 uur. Dit betekent wel dat hij dan maar 4 voedingen krijgt ipv 5.
    Maar nu heeft hij om 6 en 11 uur allebei de keren 200cc gedronken….
    Dus met 4 voedingen drinkt hij meer als met 5 voedingen….
    Pff ik vind dit wel ff lastig om te proberen, hij doet het nu kei goed als hij maar regelmaat heeft maar ik denk dat hij eraan toe is om 4 voedingen te krijgen.
    Yari is volgende week 4 maaden en woog 2 weken geleden 6200 gram..

Wat denken jullie????
    Alvast bedankt.

Groetjes Marina.

#3650042 Quote

Hoi Marina…
    Ik denk als Jari het nu al zelf zo aangeeft, dat je het beste het kunt uit proberen.
    Is het niets dan kan je zo weer overstappen op het oude ritme.
    Als hij per dag zijn hoeveelheid melf maar ongeveer drinkt en voldoende groeit en tevreden is dan zou ik zeggen….Waag het maar!
    Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

#3650044 Quote

Misschien een tip: morgen wordt de klok verzet dus weer een ander ritme.. zou dus wel even wachten met veranderen tot na morgen zeg maar (maar het is maar een tip).. verder zou ik het gewoon proberen, vertrouw je het niet dan gewoon een keer extra gaan wegen ofzo maar ik zou het gewoon doen.

#3650047 Quote

Dank je wel voor jullie snelle reacties,
    ik had nog ff er niet aan gedacht dat de klok morgen verzet wordt, ik denk dat ik maar ff kijk hoe het vandaag gaat lopen.

Jullie horen wel hoe het gegaan is.

Groetjes Marina.

#3650104 Quote

Helaas, meneer was om 14 uur al weer wakker, om 15 uur trok hij het echt niet meer en dronk zo de hele fles van 180 cc op. Om 18.30 uur dronk hij weer 180 cc helemaal op.
    Dus zal dadelijk wel weer voor de voeding komen, maar ja geeft niks hij geeft het zelf wel aan als hij het anders wil.

Maar toch nog een keer bedankt voor jullie reactie.
    Groetjes Marina.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct