Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878390 Slaapkamerdeur

• Auteur

Hoi,
    Hebben jullie de slaapkamer deur van jullie kleintje dicht?Ik laat hem altijd klein stukje open….
    Groetjes Gaby.

#3650129 Quote

Wij hebben hem ook altijd een stukje open.

Groetjes,

Lilian

#3650135 Quote

De eerste twee weken hadden we hem open, maar daarna hebben we hem altijd dichtgedaan.

Groetjes Jacqueline

#3650137 Quote

Wij hebben hem ook altijd op een kiertje staan, ik hou zelf niet van dichte deuren dus doe ik ook maar niet bij de kids.

Groetjes Marina.

#3650138 Quote

Staat er wel een beetje stom, ik hou er niet van als de deur van de slaapkamer potdicht is.
    Klinkt wel iets beter……
    Groetjes Marina.

#3650150 Quote

ik heb de slaapkamerdeuren ook altijd een stukje openstaan ik vind dat ook een stuk prettiger mijn moeder deed dit vroeger ook altijd toen wij nog klein waren.

groetjes mira mv marek 27   08 06

#3650192 Quote

Ik heb de deuren van mijn dochtertjes altijd dicht. Dit komt eigenlijk ook doordat wij een poes hebben en die anders in hun bedjes gaat slapen en ik dit absoluut niet wil hebben. Zeker niet bij Renske. Die van ons staat wel altijd open.

#3650170 Quote

Hoi hoi,

Omdat wij in een bovenwoning wonen, en dus alles gelijksvloers is heb ik overdag altijd zijn slaapkamer deur dicht.
    Maar 's nachts staat hij altijd wijd open net als onze slaap kamer deur.
    Echt nodig is het niet want we liggen in de kamer ernaast en het is vrij gehorig hier, maar voor mijn eigen gevoel vind ik het gewoon fijner weet je zeker dat je alles hoort zeg maar.

Veel liefs pam…

#3650176 Quote

Ik sluit me een klein beetje bij Pam aan, hier staat tie vrij vaak ook wagen wijd open, het is puur om te wennen aan de geluiden, ik ga ook gewoon door met me huishouden. juist als tie slaapt heb ik alle handen ff lekker vrij. heerlijk hoor.

maar verder staat hij hier snachts op een kiertje, waarom weet ik niet, maar ik denk dat het komt omdat het snachts toch stiller is en dat tie dan sneller wakker kan worden of zo. ( het zal vast niet maar me gevoel zegd dat ik het moet doen )

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct