Moge,
Hier ook nog iemand die totaal van de kaart is nou de klok terug gezet is.
Tja weet je, ik was het dus vergeten de klok terug te zetten.
en Cor ook dus ja ik dacht vanochtend van go 5 uur is normale tijd dus ik hup bed uit, fles klaargemaakt, maar terwijl ik de fles gaf, dacht ik hey dit klopt niet helemaal. hmmmm ikke tv aangezet. en tt gekeken en ja hoor bingo!!! ik dacht shit dat meen je niet he, en ik dus gelijk de klok in de woonkamer maar terug gezet. maar ja ik dus wel gewoon de fles gegeven en weer terug in bed gedaan. en om 7 uur kwam die dus weer. en ik gerekt tot half 8, tja je moet toch wat!!! maar ja dan laat ik met me duster een glas omvallen van de tafel af, verdorie Cor wakker. nou dan maar de kleine gegeven dus die zat met een duffe kop in bed de kleine de fles te geven. Ha ha ha ha
maar ik gauw alles opgeruimd en de kleine maar overgenomen, en de koffie aangezet voor me zelf. want ik ken me zelf no way dat ik dan nog kan slapen he. pfff maar ja we hebben het voorlopig gered, maar ik ga hem wel proberen op de "oude"tijden de fles te geven want mamma is altijd al een week uit haar ritme maar haar zoon lief gaat ze proberen dat niet te laten doen. ![]()
Suc6 meiden met de tijds verandering.