Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878425 Planning

• Auteur

en, wat ga jij doen vandaag??

#3650283 Quote

Dalijk apotheek, huisje een beetje poetsen, boodschappen doen voor morgen (jarig) en dat was het wel denk ik. En jij?

#3650288 Quote

naomi naar school gebracht,straks effe boodschappen doen met de andere 2 en even naar mn moeder

#3650296 Quote

ik krijg over een uurtje een vrouw van de felicitas op visite en verder denk ik alleen nog wat boodschappen doen en een was draaien

groetjes mira mv marek 9 wk

#3650314 Quote

grrr die muts is al bijna een half uur te laat….
    sorry hoor moest het even kwijt

#3650315 Quote

Helaas alweer sinds enkele weken aan het werk (alhoewel het ook best weer even lekker is). Dus op tijd uit bed, grote man is altijd op dinsdag thuis met de kleine, werken tot ongeveer half 6, bij thuiskomst eerst mijn kleine mannetje flink knuffelen en dan mijn grote man (jaja, zijn plek was snel verschoven naar nummer 2 haha). Eten en dan volleybaltraining en morgen is het mijn vaste vrije dag!

Groetjes Jacqueline

#3650317 Quote

zometeen de oudste van school halen, broodje eten en dan weer naar school brengen.
    Huisje cleanen is bijna klaar, strijken is bijna klaar
    En dan vanmiddag voor 2 dagen eten maken (moet morgen weer werken) en koekjes bakken met Kevan. Als hij tenminste niet de hort op gaat! haha weinig kans want het regent hier bah!

groetjes kim

#3650319 Quote

hallo
    ik moet naar de winkel toe brood ophalen heb ik gister besteld maar het regent f.ck zooi
    ik wil liever niet met de kleine door de regen maar ben bang dat het niet anders is

#3650324 Quote

inmiddels schijnt hiero de zon. ( jippie )
    maar de kleine slaapt nu eindelijk ff dus die laten we ff lekker liggen. zodat ik nog de mail kan ordenen.
    maar als het nog steeds droog is dan ga ik vanmiddag op de fiets nog ff bezorgen.
    en verder als ik dan thuis kom dan ga ik lekker douchen en verder niets meer doen. me rug doet te zeer. heb al wel wat genomen. ik hoop dat het zo over gaat want pffff het is wel pijn lijk hoor. komt waarschijnlijk door de ongesteldheid. hij valt me nu erg zwaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct