Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

878450 Sprongetjes

• Auteur

Bij m'n eerste heb ik vaak het boek 'oei, ik groei' gelezen. Kan het nu nergens meer vinden. 'k Zou nl. willen weten bij hoeveel weken de sprongetjes komen zodat ik er rekening mee kan houden. Zit er toevallig ook eentje rondom 12 weken?
    Als een van jullie me aan een overzicht van de weken kan helpen, dan heel graag.
    groetjes,
    Hester

#3650386 Quote

Hoi,

ik heb hier het boek:
    eerste sprong 5 weken
    2e: 8 weken
    3e: 12 weken (ja dus)
    4e: 19 weken (3 maanden)
    5e: 26 weken (6 maanden)
    6e: 37 weken (8,5 maand)
    7e: 46 weken (11 maanden)
    8e: 55 weken (13 maanden)
    9e: 64 weken (15 maanden)
    10e: 75 weken (17 maanden)

op  sprongenwekker  kan je je inschrijven voor de gratis sprongenwekker. Je krijgt dan een mailtje voordat de volgende sprongt zich aankondigt.

Succes

Groetjes Pauline

#3650390 Quote

fantastisch, dankjewel! Dacht al dat er een sprongetje bezig is… m'n uk wil graag rondgedragen worden en slaapt overdag maar halve uurtjes en is 's avonds ook onrustiger terwijl hij normaal goed slaapt. Ga meteen alle sprongetjes even noteren, dan ben ik volgende keer goed erop voorbereid.

#3650391 Quote

ja maarten is nu 10,5 week en ik vermoed dat hij ook al nu begint met zijn 12 weken sprong…

groetjes pauline

#3650456 Quote

Hai Pien,

Ik moet ff reageren hoor!  Wij hebben nl ook een Maarten van 10,5 week.
    Nou ja morgen 11 weken.Wanneer is jouw Maarten geboren?

Gr. Wendy

#3650457 Quote

ps: onze Maarten is van 19 augustus.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct