Hoi,
Ik was in augustus uitgerekend, maar ben in juli al bevallen. Tijdens de 3de hittegolf lag ik "heerlijk" koel in het ziekenhuis. Ik had het de andere 2 hittegolven wel erg zwaar, maar ben het al weer lang vergeten. Wel een beetje jammer dat augustus zo slecht was. Ik heb tot op heden ook al heel veel gewandeld. Vandaag nog 1,5 uur. Lekker buiten met dit gezonde weer.
Ik vind het helemaal niet erg hoor, dat Siebe straks in de vakantie jarig is. Ook daar komt wel weer een oplossing voor. Trakteren en een kinderfeestje in de eerste schoolweek is ook leuk. Mochten er familieleden of vrienden op vakantie zijn, dan komen die toch gewoon een andere keer. Het is nooit zo dat iedereen tegelijk weg is. Ik zie het probleem niet. Mijn zus was zelfs op vakantie toen Siebe werd geboren. Niet leuk, maar des te leuker toen ze terug kwamen. Het voordeel van in de zomer jarig zijn is wel dat je vaker buiten kunt zitten, vooral met kinderen een uitkomst. Ikzelf ben in december jarig en dat was dus nooit mogelijk. Overal is wel wat voor te zeggen.
Kortom, ik denk er wel hetzelfde over als de eerste schrijfster. Een lente- of zomerkindje heeft toch mijn voorkeur hoor (Merijn is van juni)
Groetjes Fonske.