ik begrijp helemaal hoe je je voelt!
helaas word het toch woensdag en zul je weer aan de slag moeten….ik zou het gewoon even bekijken hoe het gaat lopen. Misschien vind je het fijn om weer te gaan werken en misschien zegt je gevoel ook van niet! dan zou ik daar goede keuzes in gaan maken.
Ik heb er ook altijd moeite mee gehad om mijn dochter af te moeten geven en te gaan werken. Zo had ik ook steeds minder zin om te gaan werken. Toen Alissa 2,5 jaar was heb ik de keuze gemaakt om te stoppen met werken en fulltime thuis te blijven…..nou ik zeg je het is heerlijk. Ik heb er spijt van dat ik het niet veel eerder heb gedaan.
Nu met Jari is het zo heerlijk om elke dag van hem te kunnen genieten en zoveel van hem mee te mogen maken. Zo weet ik zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Ik vind het wel een rare opmerking (weet even niet meer van wie) maar waarom zou je niet meer zijn als je thuismoeder bent?? moet je daarvoor persee werken dan??
Ik voel me echt niet minder dan jullie hoor omdat ik fulltime voor me kids heb gekozen! En er zijn natuurlijk ook nog altijd keuzes zat om je ergens voor in te zetten.
Vrouwtje1…..wacht het even af hoe het gaat en hoe je erbij voelt en dan kun je altijd nog een keuze maken. En als je voor het financiele moet blijven werken….misschien zijn er andere oplossingen om iets bij te verdienen waarbij je je happy voelt.
Suc6 morgen
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari