Ik doe vanalles met mijn dochter. Ze vindt het erg leuk om op haar buik de wereld te verkennen. Ik leg haar dus elke dag een paar keer op haar buik op verschillende plekken in het huis. Vaak probeert ze ook op haar rug te draaien.
Ook vindt ze het super om te kletsen. Met name na de borstvoeding vindt ze dit leuk. Dan begint ze allemaal geluiden te maken. Het wordt steeds gevarieerder en steeds harder. Gisteren begon ze zelfs een beetje te schateren.
Verder is ze dol op haar nijntjes mobile die boven haar box hangt. Hoe vaak ik haar er ook neerleg, ze blijft het geweldig vinden al die nijntjes!! Vooral als ze bewegen, maar ook stilstaand zijn ze een groot succes.
Tot slot ben ik sinds een paar dagen ook begonnen met voorlezen. Dat vindt ze volgens mij ook erg gezellig. Ze kijkt naar het boek, hoe ik de bladzijden omsla en er vanalles bij vertel een aanwijs. Ze begrijpt er volgens mij nog niets van, maar vindt het best gezellig.
Echte spelletjes is ze volgens mij nog een beetje te klein voor. Misschien valt kletsen nog het meeste onder "spelletjes" doen…
Ik ben benieuwd naar andere spelletjes!!