Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

foto van het kamertje

• Auteur

Hoi,

er werd gevraagd of we wisten wat het werd jongen/meisje, ik reageerde erop dat wij het wisten en dat we het leuk vonden om het kamertje erop aan te passen en nu dacht ik misschien is het wel leuk om fotos te laten zien van onze kamertjes!!

Dit is mijn vriend Leslie bij Chelsey der prinsesenbed.

groetjes Elise

#3655991 Quote

Hoi,

Ja, we kwamen daar ook net terug van een vakantie, dus hij was nog goed in de sfeer, hihi. Leuk om andere kamertjes te zien. Wij kunnen ook het badje wel weg halen, want ze gaat eigenlijk altijd in het grote bad, En die vlinder die jij heb hangen, die heb ik in het rose en paars, leuk zijn ze he!!!

Groetjes

#3655992 Quote

Hoi,

In het begin van dit forum heb ik deze topic ook al eens geplaatst en het is zo jammer dat die op een gegeven moment verdwijnen.. baal baal..
    Maar hoe dat ook leuk om weer eens alle kamertjes te zien!!

Ik doe dus ook weer mee! Leuk!

Dit is dan het kamertje van Kay…

Wij wisten dus ook dat het een jongen werd

Esmé mv Kay

#3655994 Quote

Ow enne Joy23,.. gave foto van een trotse papa!! haha..

#3656020 Quote

Dit is ons kamertje
    En joy wat een super leuke foto!!!!!

#3656083 Quote

We zijn blijkbaar de enige met een babykamer,.. whahaha.. luxe zeg!

#3656106 Quote

sorry ik kan zo gauw geen foto vinden van onze babykamer. als ik nog iets kan vinden zal ik ze zeker plaatsen.
    trouwens wel erg leuke kamertjes!!

groetjes pally

#3656113 Quote

Nou, jullie zijn vast niet de enige met een babykamer

Ik heb niet eens een foto van onze babykamer, maar ik heb wel een foto van de familiewieg. Ook leuk!

De babykamer is wit met  rood/creme meubeltjes.

#3656114 Quote

Elise, toffe foto!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct