Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

label doekje

• Auteur

hallo dames

ben even weggeweest maar alles gaat goed.
    ik heb wel even een vraag ik zoek een soort spuugdoekje met van die labeltjes aan de zijkant.
    ik weet dat ze er zijn maar niet waar ik deze kan kopen en wat ze kosten weet misschien een van jullie het.
    ik hoop het want mijn kleintje wil altijd de labeltjes hebben.
    veel geluk nog alleemaal en hoop snel wat te horen

groetjes p bos

#3656141 Quote

Hoi Priscilla,

Op http://www.koterkado.nl staan de label doekjes, een soort spuugdoekje met allemaal labels eraan.
    Echt heel leuk, moet maar eens op de site kijken.
    Succes,

Groetjes Marina.

#3656150 Quote

tof dank je wel voor het snelle reageren
    groetjes priscilla

#3656153 Quote

Hallo!
    Bij de meeste kinderwinkels  hebben ze die doekjes wel, heb 'm zelf nog niet maar vind het ook een superleuk ding.
    Ik denk  dat jou kleintje er helemaal blij van wordt.
    groetjes Danielle.  

Oh, ja de winkels waar ze het doekje hier verkopen zijn wel de leukere,-lees ook wat duurdere- winkels.

#3656170 Quote

Ik heb hem voor de bevalling op de 9 maanden beurs gekocht haha,.. koste geloof ik iets van 12,90 euro.

Je hebt nu heel veel imitatie label doekjes, maar de originele van label-label vind ik nog steeds het leuks!

9 maanden beurs is weer bijna dus,…

Esmé mv Kay

#3656184 Quote

Ik was net bij duimeland zo labeldoekje kost E 9,95.

#3656185 Quote

Ik was bij het kruidvat en ik had zoveeeeeel gekocht ahum proest dat ik een 9 maanden huishoudbeur avond kaartje gratis kreeg lief he !!

#3656193 Quote

Ik heb er meteen een besteld. Tess is gek op doekjes.

Sandra mv Nick en Tess

#3656252 Quote

Ook op http://www.mijneersteklompjes.nl staan (als je "winkelen" aanklikt) van die doekjes. En natuurlijk klompjes…. Superschattig.
    Groetjes happyM.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct