Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3 voedingen

• Auteur

Hoi,
    Ik heb een dochter van 61/2 maand en zit sinds twee dagen op 3 voedingen inc. papfles met uiteraard fruit hapje en warme maaltijd. Ook geef ik tussendoor diksap omdat ze soms niet alle flessen leeg drinkt. Zijn er meer moeders waarvan hun kind op deze leeftijd al op 3 voedingen zitten.
    Soms denk ik ben ik te vroeg maar ja ze doet het er wel goed op.
    Groetjes Kim.

#3656243 Quote

hoi Kim,
    Milo is bijna 6 maanden en krijgt nog helemaal geen bijvoeding dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven. Maar als je kleintje het goed doet en ze vinden het ok bij het cb dan zou ik me geen zorgen maken!
    liefs Stephanie

#3656272 Quote

Hallo Kim,

Yoëll zit ook op drie voedingen per dag…..vanaf vorige week….toen was hij bijna 6 maand…

Dit is mijn dagindeling

7.00 papfles….210  water, 7 schepjes friso en 3 rijstebloem of bambix groeipap
    10.00 fruit 1/2 potje 6 mnd
    12.00 pap 210 water, 7 schepjes friso en 6 schepjes rijstebloem
    14.30 1/2 potje fruit 6 mnd
    17.30 opbouwen naar 1 potje groente 6 mnd en yogolino of danoontje
    20.30 pap 210 water, 7 schepjes friso en 6 schepjes rijstebloem

`s nachts al Yoëll wakker word krijgt ie vaak een slokje water van ons en midden in de nacht drinkt ik heel vaak zo`n 125 cc op
    overdag krijgt hij ook tussendoor wel wat drinken maar dat wil ie dus niet in een flesje maar in een bekertje….heb zo`n oefenbeker van difrax gekocht en dat gaat goed.

gr .denise

op CB is mij verteld dat ze vanaf 6 maand 3 voedingen mogen hebben als ze maar tussen de 500 en 700 cc flesvoeding binnen krijgen…..dit kun je dus over 3 of 4 flessen verdelen…..ik vind 3 wel zo makkelijk want Yoëll houd er niet van om z`n eten zo dicht op elkaar te hebben

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct