Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kay is ziek..

• Auteur

Hoi Mama's,

Ik dacht dat ik de enige was waarvan de kleine nog niet ziek van was geweest, maar dit had ik dus te hard gedacht!

Eergisteren tegen de avond begon de koort,.. 39,2 C.
    Gisteren liep het zelfs op naar de 39.6 C!  

Daar ik hem al luchtiger had gekleed, zetpilletjes had gegeven en veel water gaf om te drinken bleef zijn koorts stijgen.
    Voor zekerheid dit aan de dokter voorgelegd en ik moest toch maar even komen.
    Gelukkig konden ze verder niks zien of vinden en moest ik doorgaan met Kay luchtig te kleden etc.. Als ik het vandaag niet vertrouwde moest ik gelijk bellen!

De hele dag hing hij als een slappe pop tegen mij aan te hangen en te ijlen, arm manneke.

Vandaag gaat het gelukkig weer iets beter, hij heeft nog wel koorts (39,2) maar kan weer lachen en kletsen. Dat is voor mij een teken dat het weer iets beter met hem gaat.

Nu ligt hij lekker te slapen, zo moe van alles..
    Wat is het toch sneu om je kindje zo te zien hè, en te weten hoe lekker je het zelf vroeger vond als je ziek was tegen mama's "spekkie" aan te hangen (ja zo noemen wij dat altijd haha).

Hopelijk kanpt hij snel op!

Esmé mv Kay

#3656297 Quote

Hoi,
    beterschap en een dikke knuffel voor hem.Zielig is dat…
    gr gaby

#3656298 Quote

beterschap met kay
    hopelijk is hij snel weer beter

groetjes petra en iris

#3656301 Quote

we hopen dat je snel weer beter bent.

sandra mv nick en tess

#3656307 Quote

Bedankt voor jullie reacties!

Net Kay na 3 uur slapen (eindelijk) zijn temperatuur gemeten. Dit keer gelukkig weer een redelijke temperatuur; 38.0 C.. Hij heeft weer praatjes voor 10 en is heel vrolijk

Al heeft hij wel een snotterbel van hier tot tokio aan zijn neus hangen, het gaat de goede kant op!

Esmé mv Kay

#3656310 Quote

Hai Esmee

Ik lees het nu pas van je moppie… zielig joh! Geef hem maar een dikke knuffel.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

#3656314 Quote

Hallo, lees het net, fijn dat het al wat beter met Kay gaat!!!
    Hopen dat 'ie praatjes blijft houden.
    groetjes Danielle.

#3656331 Quote

Gelukkig gaat het al beter met Kay!

Toch wil Merel een dikke kwijlkus geven als beterschap…

#3656333 Quote

Gelukkig gaat het weer wat beter met je mooie mannetje!

Alsnog beterschap van Monique en Marit

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct