Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Welke kleur ogen heeft je kindje gekregen ???

• Auteur

Hoi mama's,

In een van de eerste topics van dit forum was al de vraag welke kleur ogen onze kindjes hadden. Uiteraard veeeeeel te vroeg om dit al te kunnen zien (op een enkele uitzondering na). Nu dat we gemiddeld een half jaartje verder zijn opnieuw de vraag;

WELKE KLEUR OGEN HEEFT JE KINDJE ??

————–

Kay heeft blauw-groene ogen.. Ik weet nog niet zeker of dit zo blijft of dat ze nog helemaal groen gaan worden. Rondom zijn iris is het namelijk érg groen en de rest is wat donkerblauw. Eigenlijk een perfecte combi van mama (groene ogen)  en papa (blauwe ogen)!

Ik wacht dus nog maar even af!

(Kay's rechteroog haha…)

Groetjes!

Esmé mv Kay

#3656394 Quote

Daniëlle heeft donkerbruine ogen
    echt 2 donkere kijkertjes hihi
    Sinds een dag of  4 zijn de oogjes vol tranen, ze is echt snipverkouden, en als je normal slaapt met een speen en je neus zit dicht….. dan heb je een probleem met slapen
    het is zoooo zielig, ze kruipt helemaal tegen me aan en smeert me helemaal onder de snot hihi (lang leve de wasmachine)

#3656395 Quote

Wat een mooie oog heeft kay  ha ha ha

De kleur van de ogen van Thomas zijn donkerblauw/grijs net als die van mij

liefs Esther

#3656396 Quote

Lars is nu 4 maanden en 2 weken maar ze zijn nog steeds helemaal blauw zijn oogjes

Groetjes,

Bianca

#3656400 Quote

Veronique-franco,

Ken het probleem sinds gisteren (snotneus en speen) en het is idd erg zielig..
    Beterschap!

Esmé en Kay

#3656403 Quote

pfff je kan merken dat ik moe ben.. wat een typfouten.. allebij=allebei..

en voor de rest weet ik het niet meer, maar dat er veel fouten in staan dat weet ik nog wel..

sorry

liefs tobi

#3656404 Quote

Hoi Tobi,

Mooie voetenzak heb je in je wagen liggen,.. heb ik ook
    leuk issie hè!

Esmé mv Kay

#3656405 Quote

Hoi,

Jamie heeft ook nog steeds blauwe ogen. Ze zijn wel watg veranderd, maar ik geloof nooit dat hij nu echt nog een andere kleur krijgt.

Groetejs Natasja mv Jamie

#3656407 Quote

allebei mijn kinderen hebben de bruine ogen van hun vader! Met zoveel bruine genen ben ik bang dat mijn groene ogen geen kans hebben! Helaas is groen genetisch de minst 'sterke' kleur, zou wel prachtig zijn, een bruin velletje met groene ogen!! Misschien de volgende 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct