Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

totaal iets anders…..

• Auteur

Hey meiden,

Even totaal iets anders………..het is geen vraag voor het jg forum maar ik ben ten einde raad.

Volgende maand wordt mijn schoonmoeder 60 jaar, ik heb heb met mijn grote mond gezegd" dan zorg ik wel voor een lied" (ze huren een zaaltje af)  ik hoor het mezelf nog zeggen.

Hebben jullie een site of misschien thuis nog een lied liggen, willen jullie het me asjeblieft laten weten.

Echt alvast enorm bedankt !!!!

Groetjes Sil

#3656614 Quote

up….

#3656616 Quote

Hoi
    Kun je geen lied aanpassen, er staan op internet wel liedjes over abraham en sara misschien een paar veranderingen.
    Of een makkelijk liedje (kinderliedje) en zelf de tekst maken.

Sandra mv Nick en Tess

#3656654 Quote

Hi,
    Wat is haar favoriete nummer, misschien kun je daar een nieuwe tekst bijzetten, is kei grappig.
    Ik doe mee met de doe week, iets voor kinderen, hele week activiteiten enzo, en dan laatste dag gaan we van een bestaand nummer een andere tekst eronder zetten, wat we bijv. de hele week hebben gedaan.
    Misschien kun je wel haar levensverhaal verwoorden, en zorgen dat je andere familieleden ook meedoen, dus dat iedereen een stukje zingt.
    X

#3656692 Quote

Ik moet hier nog wel wat liedjes hebben, zal straks even zoeken…

#3656706 Quote

Alvast bedankt meiden, ik ben alleen niet zo creatief om te gaan puzzelen met teksten en liedjes…….maar goed ik zal kijken.

#3656734 Quote

Laat gewoon alle kleinkinderen het liedje zingen van "oma aan de top" van K3,

Oma smelt gegarandeerd!!

Esmé mv Kay

#3656796 Quote

Weet je ik plaats hem gewoon en als iemand een idee heeft, kopier de tekst en pas maar aan. Ben benieuwd naar jullie crea ideetjes.

Op de melodie van; Nederland die heeft de bal

refrein
    En Bert-Jan is dertig jaar, is dertig jaren oud (2x)
    Als je bijna dertig bent is er niets meer aan te doen
    Ja Bert-Jan Ja Bert-Jan, grijze kampioen!
    En Bert-Jan is dertig jaar, is dertig jaren oud (2x)

Ach laat je nou niet kisten
    Grijze haren zijn okay
    Je bent nog niet eens op de helft, Bert-Jan hoezee

Refrein

We laten deze jongen toch niet in zijn hempie staan
    We gaan er met z'n alle even stevig tegenaan

Refrein 2x

Hij is kort maar krachtig. Waar nu Bert-Jan staat komt bv haar naam of oma
    En bij dertig komt dan zestig, maar dat spreekt voor zich.

Meiden laat je creativiteit maar los…….. …………………. ………………….       …………

#3656876 Quote

upperdeup up up up

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct