Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

MoniqueS!

• Auteur

Hoi…

Hihi zag net dat je ook in lelystad woont, nou gezellig hoor, wij ook!!
    Waar woon jij zo ongeveer, wij vertoeven in de kempenaar!

En hoe oud is jou kleintje nu?

Liefs bianca (mama van Britney en Dawin 29-07)

#3656564 Quote

Hoi Bianca,

Ik woon op de Markiezenhof, dat is in de Landerijen! Mijn moeder woont ook in de kempenaar (hofje 22) Woon je al lang in Lelystad? Ik ben een geboren lelystadse! Heb op de SGL gezeten. En jij?

Groetjes Monique mama van Marit 26-08-2006

#3656618 Quote

Hoi monique..

Wij wonen in hofje 30 dus vlakbij je moeder idd haha..
    Ook ik heb op de sgl gezeten , das toevallig!!..
    Heel brutaal maar hoe oud ben jij nu? ik 27 bijna 28 .

liefs bianca

#3656624 Quote

Ik word 19 mei alweer 31!

ik heb van 1988 tot 1993 op de SGL gezeten en jij?

#3656627 Quote

Haha ben je nog een stier ook mijn broertje is ook 19 mei jarig en ik zelf ook stier 26 april das toevallig zeg!!
    Ik heb van 1992 tot 1996 op de sgl gezeten!
    welke leraren had jij?
    Ik geert wijstra eannemieke nogwat hihi en peter scheek en rudi hofman

liefs bianca

#3656757 Quote

Wie had jij??

#3656758 Quote

Grappig allemaal, die overeenkomsten!!

Ehhhh, leraren……..denk, denk; Ruud Boontje (aardrijkskunde), Freek Warger (duits) Bert Gilbert (duits) Michel ….. (wiskunde) O, wat erg dat ik dat allemaal niet meer weet zeg! Ik had een dikke aardige vrouw voor engels, volgens mij had ik voor nederlands ook een Geert (beetje vieze man hihi) Ik zou het ook niet meer weten verder.

#3656760 Quote

Hoi…

Ja idd erg grappig, enne ja die geert was wel beetje een viezerik jah hahaha.
    Bedoel jij voor engels mieke? ofzo? ik had namelijk ook voor engels een wat dikkere vrouw haha! maar de naam ppoehe!
    heb je net al toegevoegt op hyves maar herken je helemaal niet zelf haha dus zo klein zal lelystad ook niet zijn schijnbaar haha!
    Boontjes ken ik ook nog wel jah maar niet goed.. en wat me wel bijstaat is de    Bruin de muziek leraar was helemaal nog zo verkeerd niet .

Liefs bianca

#3656761 Quote

Jaaaaa, de muzieklereaar, dat was best een lekkertje!!

Ik herken jou ook niet, maar ach, dat zij ons bij deze vergeven he!! Lelygat is het "dorp" al ontgroeid haha! Ging jij in Lelystad stappen? Ik was vroeger (gut, wat klinkt dat oud) nog wel eens te vinden in Tanja en Mystic. Maar ik ging vaker naar Utrecht, Lelystad is nou niet echt een bruisende stad zeg maar!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct