Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

maar dat is lekker

• Auteur

Tess geniet van haar eerste lange vinger

#3656883 Quote

jammie jammie!!

Maarrre, ben je niet bang dat ze een grote hap neemt en zich vreselijk verslikt? Mijn dochter moet van een klein stukje brood soms al kokhalzen!

Ben benieuwd!

Grtz. Poppetje71

#3656884 Quote

hoi hoi

wat een leuk gezichtje om te zien
    wat een mooie meid.

groetjes jessica moeder van mitchel

#3656890 Quote

geweldig!!!! nog een maandje dan ga ik ook beginnen met ander eten dan mama-melk, heb nu al zin aan!!!

mama van Rêve

#3656895 Quote

Ik vindt het voordeel van een lange vinger dat het meteen zacht wordt. Maar ik heb er wel de hele tijd naast gezeten hoor.
    En al met al heeft ze misschien een klein beetje gehad(ze liet hem steeds vallen) maar ze vondt het erg lekker

Sandra mv Nick en Tess

#3656898 Quote

Wat een superfoto, zo van "kijk mij nou eens!!!!".
    Leuk hoor, mooie meid.

groetjes Danielle.

#3656908 Quote

Leuke foto zeg!! Marin vindt lange vingers ook errug lekker.
    En idd, ze worden helemaal zacht, dus lijkt enger dan het is!

#3656938 Quote

Ik weet eigenlijk helemaal niet meer met welke leeftijd ze dit soort dingen mogen hebben. Dit was gewoon een klein stukje omdat ik benieuwd was naar haar reactie.

Sandra mv nick en tess

#3656939 Quote

De LIGA vanaf 4 maanden (eerste stap naar vaste voeding) kun je verkruimelen door melk of fruit, maar kan je ook heel goed geven als "koekje". Deze "smelten" ook in de mond. Tygo vind het heel lekker, maar tip: doe er wel een slabbetje bij voor, want het is me een geklaai van hier tot Tokio hahahaha
    Groetjes happyM.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct