Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881519 Waarschuwing Open Mond Kusjes

• Auteur

Ha Meiden!

Ik zie en lees net het stukje van mijn naamgenoot met bijbehorende foto's en ik moest meteen aan gisteren denken…
    Wij stonden gezellie gezamelijk gedrieen onder de douche en Thomas geeft eigenlijk alleen mij kusjes. Dat zijn dan inderdaad van die hele lieve kusjes die met open mond worden gegeven. Zo schattig!! En zo trots dat ie alleen maar zoent met mama en niet met Jan en alleman, hihihi!     Zegt Hubbie tegen Thomas: geef mama nog eens een kusje, ze

is zo lief voor je. Ik dus met mijn mond naar hem toe om een kusje te ontvangen, : Kotst ie zo over m'n halve gezicht heen!!!   IEUW!!!!!
    Gelukkig had ik mijn mond dicht en stonden we al onder de douche…
    Ik krijg de hele dag al SMS-jes van hubbie met als enigste mededeling: HAHAHAHA!

-X- Marieke

#3672075 Quote

Hahaha, moet er ook wel erg om lachen!!
    Groetjes, mv Thom

#3671961 Quote

HAHAHAHAHAHA
    Ik lach even met je hubbie mee hoor!

#3671963 Quote

Whahahahahaha
    Gatverdamme!!!!!
    Wel lief bedoeld waarschijnlijk maar wat smeeeeeeeeeeeeerig!!
    Haha, moeder zijn is afzien….

Liefs Annet

#3671965 Quote

Doe mij maar zo'n uch-uche kus!! Om je een idee te vormen: Thomas had macaroni op, en een lekkere bak yoghurt na…. Ik weet niet wat smeriger was, die drek in het putje zien drijven of die zure lucht die ineens van mij afkwam, hahahah!

#3671966 Quote

Hahaha!!
    Sorry maar ik moet er wel enorm om lachen, dat zou ik ook doen als het bij mezelf zou gebeuren hoor.
    Nou gelukkig stond je onder de douche, was het zure luchtje ook weer weg, kotsen oké liever niet maar ja…… maar die lucht…… dat vind ik echt heel smerig.
    Ik moet zeggen dat ik de smsjes wel grappig vind.

groetjes Danielle.

#3671968 Quote

Hahaha, wees blij dat je onder de douche stond, dat geluk had ik toen niet…. maar geeft niet,  ik hou toch  wel van 'm.  

#3671969 Quote

Hihihihihihihihihihihihihi, heerlijk hè, mama zijn?

#3671971 Quote

Zoals een bekend deuntje;   I'm loving it…..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen