Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881520 Disneyland Was Een Groot Succes Een Verslagje

• Auteur

Hallo!!!

Afgelopen weekend was het dan zover lekker met mijn ouders, broertje+vriendin, manlief en de meiden naar Disneyland Parijs.
    Mijn ouders waren 5 mei 35jaar getrouwd en wij mochten allemaal mee, jippie!!!!
    Nou zijn mijn man en ik enorme Disney liefhebbers en het werd voor mij dan ook de 5e keer naar Disneyland maar de eerste keer met kinderen was wel heel speciaal.
    Roos is 4 en vond het superleuk, liep met een enorme big smile rond, alleen de Disney figuren die rondliepen vond ze eng.
    En Linde is met 8mnden nog wel erg klein maar deed het super goed, op tijd wat eten en drinken en verder vond ze het allemaal wel prima en keek haar ogen uit.
    Het was wel enorm druk en met een buggy en een rolstoel voor mijn  vader waren we wel veel tijd kwijt overal met als gevolg dat we lang niet alles hebben gezien.
    Maar het was zo leuk dat niemand dat heel erg vond.
    In de meeste attracties kon Linde ook mee en dat vond ze wel erg  leuk.
    Allen slapen viel niet mee met als gevolg dat ze nu nog moet bijslapen van het weekend, maar dat probleem heb ik dus ook, gezellig samen op een hotelkamer maar wel met gevolg dat de dag om 6:00 uur begon.
    Wij hebben een traditie van om de 5 jaar naar Disney dus over 5 jaar gaan we zeker weer. Maar dan wel met z'n vieren, een grotere groep is leuk maar op de vraag "wat zullen we nu gaan doen" iedere keer als antwoord "maakt mij niet uit" daar kreeg ik toch wel buikpijn van.
    Misschien dat ik binnenkort wat foto's kan plaatsen, met een beetje geluk gaan we volgende week een goede digitale camera kopen en kan ik eindelijk mee pronken.
    Ik heb het forum al heel lang niet meer gevolgd en de meiden liggen in bed dus ga even bijlezen.

groetjes Danielle

#3671964 Quote

Als Disney-verslaafde zeg ik maar één ding: FOTO'S!!!!
    ( Enne: leuk dat jullie genoten hebben natuurlijk!!)

-X_ Marieke

#3671974 Quote

Owww het is daar toch zó leuk!!
    Ik kan haast niet wachten tot Stef oud genoeg is….dan mogen we weer een keer.
    De laatste keer dat ik er was, was ik al een paar dagen (ja, dagen..haha) zwanger….zucht!

Liefs Annet

P.s. Fotooooooo's

#3671991 Quote

hoi hoi

oh wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad

wij willen id ook een keer gaan, als sophie iets groter is….

want ik vind het super!!!!!!!

liefs tobi

#3672010 Quote

Goed te horen dat het leuk is geweest.  

I.d.d. is het met een grote groep altijd aanpassen geblazen. Altijd willen de mensen hun mening laten horen en met zo iets… tja als  het maar gezellig is geweest en als de kids het leuk hebben gehad, maar zo te lezen is dit wel het geval geweest.

Wij zijn natuurlijk wel benieuwd naar de foto's!!!

Jeske

#3672013 Quote

Leuk zeg, en ook ik wil foto's.

Groetjes sandra

#3672070 Quote

Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad…en ik wil natuurlijk ook wel fotoos zien..haha..

Groetjes Kitty en Tess.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen