Hallo!!!
Afgelopen weekend was het dan zover lekker met mijn ouders, broertje+vriendin, manlief en de meiden naar Disneyland Parijs.
Mijn ouders waren 5 mei 35jaar getrouwd en wij mochten allemaal mee, jippie!!!!
Nou zijn mijn man en ik enorme Disney liefhebbers en het werd voor mij dan ook de 5e keer naar Disneyland maar de eerste keer met kinderen was wel heel speciaal.
Roos is 4 en vond het superleuk, liep met een enorme big smile rond, alleen de Disney figuren die rondliepen vond ze eng.
En Linde is met 8mnden nog wel erg klein maar deed het super goed, op tijd wat eten en drinken en verder vond ze het allemaal wel prima en keek haar ogen uit.
Het was wel enorm druk en met een buggy en een rolstoel voor mijn vader waren we wel veel tijd kwijt overal met als gevolg dat we lang niet alles hebben gezien.
Maar het was zo leuk dat niemand dat heel erg vond.
In de meeste attracties kon Linde ook mee en dat vond ze wel erg leuk.
Allen slapen viel niet mee met als gevolg dat ze nu nog moet bijslapen van het weekend, maar dat probleem heb ik dus ook, gezellig samen op een hotelkamer maar wel met gevolg dat de dag om 6:00 uur begon.
Wij hebben een traditie van om de 5 jaar naar Disney dus over 5 jaar gaan we zeker weer. Maar dan wel met z'n vieren, een grotere groep is leuk maar op de vraag "wat zullen we nu gaan doen" iedere keer als antwoord "maakt mij niet uit" daar kreeg ik toch wel buikpijn van.
Misschien dat ik binnenkort wat foto's kan plaatsen, met een beetje geluk gaan we volgende week een goede digitale camera kopen en kan ik eindelijk mee pronken.
Ik heb het forum al heel lang niet meer gevolgd en de meiden liggen in bed dus ga even bijlezen.
groetjes Danielle