Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881521 Hemangioom

• Auteur

Ik weet niet meer wie er laatst iets schreef over Hemangioom, maar gisteravond was er een korte docu bij rtl 7 over een meisje in Amerika met een hemangioom   op haar neus en die is met veel succes geopereerd, maar ja het is wel in amerika , maar was errug emo om te zien.
    Wie was dat en heb je de ouders nog gevraagd of ze sbs wilde inschakelen???

Groetjes, Angel

#3671973 Quote

Volgens mij was het Nands_76. Ben eigenlijk ook wel beniewd naar het vervolg.

#3671975 Quote

Thanx, ik probeer  het namelijk terug te vinden maar ik weet niet waar….

#3671992 Quote

Hoi,

Ik was idd de gene die het Hemangioom verhaal onder de aandacht heeft gebracht. Mede door dat mijn dochter er ook eentje heeft. Isabel is ondertussen bij SBS hart van Nederland geweest op zaterdag. Het was een mooie aflevering, heel netjes gedaan. Langzaam komt het geld nu binnen om Isabel naar Amerika te laten gaan.

Wat een pech dat ik dit verhaal op RTL7 gemist heb, was waarschijnlijk al op bed.

Voor iedereen die meer over hemangiomen wil lezen kan dat op deze site, hier staan een aantal links naar andere sites:
    http://www.stichtingoperatieisabel.nl
    Bedankt dat je aan ons hebt gedacht!

Lieve groeten Nanda, mv Tess

#3672026 Quote

Oooooh, waarom heb je niet verteld dat Isabel bij SBS kwam, had ik graag willen zien…. mede ook een beetje omdat ik het vroeg of  sbs iets was…..
    Gelukkig is het nu onder de aandacht gebracht, en gister was vrij laat ja… dat meisje had er een op haar neus en dat werd steeds groter, leek op een gegeven moment op een hele grote clownsneus, ze is geopereerd en het was al een mooi meisje maar nu helemaal. De arts heette dokter Wyner als ik het goed heb…..  

#3672204 Quote

Hoi,

Ik had er geloof ik wel iets over gezegt, maar wist ook niet zeker of het deze zaterdag was, op het laatste moment dacht ik er pas weer aan.

De moeder van Isabel had ook net het RTL7 item gemist, alleen het einde heeft ze gezien, en het is de zelfde arts die Isabel gaat opereren.

Nogmaals sorry, het was voor mij ook een verrassing.

Lieve groeten Nands

#3672579 Quote

Ik reageer bijna nooit, maar lees wel vaak mee. Mijn dochter is van augustus 2006. Zij heeft vlak na haar geboorte drie aardbeienvlekken (hemangiomen) ontwikkeld (op haar bil, onderrug en hoofd). Die op haar bil is al bijna weg. De andere twee hebben nog dezelfde grootte maar worden wel lichter van kleur. De vlek op haar hoofd heeft ze in het verleden al diverse malen open gekrabt als ze in haar bedje ligt. Ik ben benieuwd hoe het met de ontwikkeling van de aardbeienvlekken van de andere kindjes hier is.

#3672603 Quote

Hoi Sanneke, Kian heeft er een op z'n bovenbeen. Die is nog niet veranderd van kleur of grootte. Ik schenk er ook niet zoveel aandacht aan. (wist tot vorige week niet eens dat het een andere naam had dan aardbijenvlek) Het schijnt weer weg te gaan rond de kleutertijd. En anders zien we dan wel weer.
    Liefs Nelleke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen