Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881526 Grappige Fotoaposs Wie Volgt

• Auteur

Hoi mama's,

Er zijn wel eens van die foto's daar moet je om blijven lachen als je ze ziet..
    Zo heb ik er een héleboel! Maar natuurlijk gaan we hier voor de wat actuelere foto's die toch wel het delen waard zijn met de andere mama's hier..

Uiteraard zal ik er ook plaatsen, komen ze;

Puntzakje Kay hihi,.. De jongen had zich toch iets heel anders van schommelen voorgesteld haha..

"Hey oma, mag ik wat centjes voor een ijsje?" Whahaha..  
                                            Zowel oma als Kay handen hun handen vol hihi..

Hebben jullie ook van die grappige foto's er tussen zitten? Mogen we ze zien?

Esmé mv Kay

#3672012 Quote

die in de schommel is leuk zeg.

Ik vindt deze van Tess wel grappig

Groetjes sandra

#3672028 Quote

Verbaasd over zichzelf dat ie kan staan…….. met hulp dat wel.

#3672030 Quote

Heb nog een leuke foto die staat onder de topic     Gras…….

#3672041 Quote

deze vind ik zelf wel komisch

lekker bekkie na het fruit
    en zo ondeugende blik
    liefs sandra

#3672045 Quote

Hoi hoi,
    Af en toe heb ik ook weleens een gek bekkie…
    Groetjes Tess.

#3672049 Quote

kan het niet laten…. Nino ziet en voelt  voor het eerst "kunst'gras bij de buren.

#3672130 Quote

tja iets te klein nog om zelf yoghurt te eten. Mevrouw kon net nog bij het bakje toen ik even naar de keuken liep. hihi

groetjes wendy

#3672150 Quote

Sja, wat zal ik hier eens over zeggen….
    Volgens mij denkt ie: "Mama ik zie er even niet uit, kan je later niet terugkomen om foto's te maken???

Liefs Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen