Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881527 Hoe Gaat Het Eigenlijk Met De Afvallers

• Auteur

Hoidiehoi!!

Ik ben eigenlijk druk mijn huisje aan het doen, maar ik ben eigenlijk vandaag zoooo blij, dat ik het toch even wilde delen….Ik ben vandaag precies 7 kilo lichter dan na mijn bevalling!!! Dus, ik ben nu in 2 maanden tijd 7 kilo afgevallen!! Ben zo trots!

Hoe gaat het met de rest van de afvallers??
    Lukt het bij jullie ook een beetje??

Liefs Annet

#3672009 Quote

Ik ben precies de aantal kilo's weer kwijt als dat wat ik was aangekomen in mijn zwangerschap,.. Dat waren 23 kilo   Dit álles op mn buik!

Ik weeg dus weer 60 kilo en in mijn gezicht en bovenlichaam zie je dat goed. Maar mijn buik en billen das een ander verhaal hihi.. Mijn buik was zo gigantisch groot dat die er nu dus als een slappe ballon bij hangt, jak!

Ik wil nog 3 kilo afvallen en dan zit ik op het gewicht dat bij mijn lengte hoort. Ik doe niet echt afvallen, maar probeer wel op mijn eten te letten.

Succes allemaal!

Esmé mv Kay

#3672017 Quote

Grmpf…

#3672024 Quote

Zo goed zeg!! Ga zo door!
    Hier gaat het nog mega traag…maar ik lijd ook nog niet erg veel. Door de bv   heb ik ook nog erg veel honger. Ik ben sinds de kerst 8,5kg kwijt.

#3672036 Quote

Ik wilde voordat ik zwanger was ook nog 6 kilo ( 3 voor mijn gewicht voor de zwangerschap van Hjerre), maar dat wilde niet echt lukken. Ik bleef maar steken op die 76…..Tot ik weer zwanger werd  
    Ik ben toen 7 kg kwijtgeraakt! Zo licht had ik nog nooit gewogen?! Maar dat voelde uiteraard niet zo goed. Inmiddels komen die kilootjes er weer in rap tempo aan helaas
    Ik ga in oktober weer afvallen, wanneer jullie allemaal jullie oude gewicht terug hebben….zucht! ( hoop voor jullie wel wat eerder dan oktober)

Groetjes Hanneke

#3672040 Quote

yes dankzij sonja ben ik al 5 kilo kwijt in 5 weken
    nog 8 te gaan ongeveer
    liefs sandra

#3672077 Quote

Ik ben nog hard aan het afvallen.
    Ben nu 3 maanden bezig en 11 kilo kwijt.
    Ik was tijdens de zwangerschap 23 kilo zwaarder, na de bevalling 8 eraf en in de 6 maanden erna maar 2 kilo eraf.
    Totaal wel 21 kilo….dus nog 2 kilo en die 23 zijn eraf!
    Maar ik ben nog te zwaar, ik wil er daarna nog 15 af hebben!

Ik kon deze week mijn oude spijkerbroek weer aan, die ik tijdens de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap nog aankon!
    JIPIEIEIEIEIEIEIE

zaterdag ga ik wat nieuwe kleding aanschaffen!

#3672081 Quote

Grr..megatraag…

#3672101 Quote

Ik ben nog steeds 6 kilo kwijt. De laatste 3 weken ben ik niets afgevallen!!! En dus wel gelijnd!!!!!En daarom heb ik er nu eigenlijk geen zin meer in!!!

Cissy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen