Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881533 Naar Cb Geweest

• Auteur

Ben net met Milan naar het CB geweest. We hadden een afspraak bij de wijkverpleegkundige, maar die was omgezet naar de arts. Dit omdat Milan de vorige maand 2 kilo gegroeid was en wij het niet helemaal eens waren met het voedingsbeleid. Dus nu met Milan bij de arts. Heel leuk en vriendelijk mens. Werd niet direct over het gewicht gepraat. Wel vroeg ze hoe het ging en of wij nog iets met het voedingsvoorstel hadden gedaan. (niet dus) Heb toen verteld dat wij het eigenlijk nog steeds niet helemaal eens waren met de verpleegkundige en dat ik via via inlichtingen heb ingewonnen en daar tot het besluit was gekomen om maar gewoon alles wat met extra begon uit huis verbannen heb en Milan dus nu gewoon Friso Standaard krijgt met bambix, met brood(zonder korst) fruit (vers of potje) en groente en 's avonds nog een kleine papfles.
    En ik kreeg me toch een complimenten over me heen, dat ik er nu nog van groei. Milan was nu 10870 gram, 73cm lang en was met zijn 7 1/2 maand wel flink maar ik deed alles goed en ik moest zo doorgaan. Wel moest ik er even op letten dat hij maar 500 cc voeding op een dag kreeg.

Toen zag ze hem in zijn maxicosi zitten toen we weggingen en ze kwam nog speciaal achter ons aan lopen om te zeggen dat dit niet echt comfortabel meer voor hem was en of ik niet een autostoel had die met ligstanden kon werken, want daar mocht ik hem wel in doen…(voor de langere tochten even een handdoek bij het hoofdje voor het geval hij in slaap zou vallen)
    Dat vond ik wel heel erg lief van haar ……

Groetjes Jolanda

#3672079 Quote

Wat fijn dat het zo goed gaat met Milan en ook wel prettig dat de consultatiebureau-arts dat ook heeft gezien! Toch wel leuk om zulke complimenten te krijgen.
    Groetjes, mv Thom

#3672080 Quote

Nou gelukkig maar dat het weer goed was en je ziet wel dat je altijd je moederinstinct moet volgen..

Groetjes Kitty en Tess.

#3672085 Quote

lekker toch die complimentjes, en het belangrijkste is dat het goed gaat met milan. Gewoon doen wat je gevoel zegt.

Groetjes sandra

#3672100 Quote

Hoi Jolanda,

Fijn om ook eens complimentjes te krijgen…..goed gedaan hoor, en het is nog niet eens moederdag….hahahaha.
    Wij hadden Nino ook al met 7 maanden in een autostoeltje  en hij vond het geweldig…

Groetjes, Angel

#3672152 Quote

3x hoera voor Milan!
    En 5x hoera voor zijn mama!!

#3672155 Quote

Lang leve de moeders!!!
    Enne…..goed ingeschat dus joh!!

Lifs Annet

#3672159 Quote

Leuk hé? Ik ben ook eens zo opgehemeld! Maar dit blijkt maar weer dat je als moeder je kindje het beste kent en weet wat het beste is voor je kindje, toch??

MUMPOWER RULES!!!!

-X_ Marieke

#3672398 Quote

Haha mumpower leuk woord!

Goed gedaan Jolanda!! Moeders weten dat soort singen heus zelf wel! hihi

Groetjes Bianca mv Sep

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen