Ben net met Milan naar het CB geweest. We hadden een afspraak bij de wijkverpleegkundige, maar die was omgezet naar de arts. Dit omdat Milan de vorige maand 2 kilo gegroeid was en wij het niet helemaal eens waren met het voedingsbeleid. Dus nu met Milan bij de arts. Heel leuk en vriendelijk mens. Werd niet direct over het gewicht gepraat. Wel vroeg ze hoe het ging en of wij nog iets met het voedingsvoorstel hadden gedaan. (niet dus) Heb toen verteld dat wij het eigenlijk nog steeds niet helemaal eens waren met de verpleegkundige en dat ik via via inlichtingen heb ingewonnen en daar tot het besluit was gekomen om maar gewoon alles wat met extra begon uit huis verbannen heb en Milan dus nu gewoon Friso Standaard krijgt met bambix, met brood(zonder korst) fruit (vers of potje) en groente en 's avonds nog een kleine papfles.
En ik kreeg me toch een complimenten over me heen, dat ik er nu nog van groei. Milan was nu 10870 gram, 73cm lang en was met zijn 7 1/2 maand wel flink maar ik deed alles goed en ik moest zo doorgaan. Wel moest ik er even op letten dat hij maar 500 cc voeding op een dag kreeg.
Toen zag ze hem in zijn maxicosi zitten toen we weggingen en ze kwam nog speciaal achter ons aan lopen om te zeggen dat dit niet echt comfortabel meer voor hem was en of ik niet een autostoel had die met ligstanden kon werken, want daar mocht ik hem wel in doen…(voor de langere tochten even een handdoek bij het hoofdje voor het geval hij in slaap zou vallen)
Dat vond ik wel heel erg lief van haar ……
Groetjes Jolanda