Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881534 Iaposam So Happy

• Auteur

Vanmiddag was Nick met zijn zusje aan het spelen, hij gooide telkens een dekentje over haar heen. Tess begon dan keihard te schaterlachen en Nick haalde dan het dekentje er weer af. Dit ging wel 5 minuten door. Ik heb stiekum staan genieten zonder dat ze me zagen. Op die momenten ben ik zo gelukkig.

Hebben jullie ook van die mooie momenten die je met ons wil delen?

Groetjes sandra

#3672092 Quote

's Morgens  vroeg is Jorick tegenwoordig net iets eerder wakker dan Milan en dan hoor je heel zachtjes op de overloop van die muize stapjes naar de kamer van Milan gaan. Nog geen 10 seconden later hoor je getrippel in het kamertje van Milan en dan hoor je even een zucht en dan is het heel even stil en dan zo opeens uit het niets hoor je Milan schaterlachen en als je dan zelf op je tenen sluipt en om het hoekje kijkt liggen die twee boeven heerlijk naast elkaar in het ledikantje en Jorick is dan lekker aan het kwebbelen met zijn kleine broertje…..

Dan ben ik echt heel verliefd en trots op die twee mannetjes van mij.

Jolanda

#3672093 Quote

wanneer Nino huilt omdat ie zich heeft gestoten of iets dergelijks dan is Diego er als eerste bij en weet 'm heel goed te troosten, soms beter dan ik dat kan…..
    Soms knuffelt ie' m helemaal fijn en Nino ligt dan helemaal in een deuk en zeker als ie zijn favoriete spelletje met Nino doet, Kiekeboe op de manier van de tekenfilm Ice Age…

Dan zegt ie met z'n handen voor zijn ogen…. waar is de baby? en dan Kiekeboe, nou Nino blijft er soms bijna in….

En nu stop ik anders blijf ik schrijven, dus ja,ik loop soms over van blijdschap….

#3672125 Quote

Oh lief allemaal! Ik word altijd blij als manlief thuiskomt en zijn dansuurtje met Tyche heeft. Tyche danst (lees: schud billen, armen en hoofd) op alles. Van 'in de maneschijn' tot 'snow' van de red hot chili peppers. Ook Rowwen Heze vind ze leuk… dan moet ik gewoon zo lachen want ze houdt het dan niet meer en vaak kwijlt ze alles onder van plezier.

Ook word ik helemaal verliefd als ze zielig gaat huilen wanneer haar broer en zus naar school gaan. De oudste zegt dan: 'grote baby zijn, Tyche'.. dan krijgt ze een dikke knuffel van hem. Voor het raam nog zwaaien en dan is het goed.

enz enz enz

#3672154 Quote

Als we 's avonds Stef naar bed brengen, doet Arno hem altijd zijn pyama aan. Ik maak dan een flesje en breng dat boven. Arno geeft Stef dan de fles en meestal doe ik intussen de was. Ik hoor dan achter me allemaal gekwebbel en meestal als ik ga kijken, lopen Stef en zijn papa samen weer alle knuffels welterusten te zeggen. Hij heeft dan echt eindeloos geduld! Zooo schattig!

Liefs Annet

#3672164 Quote

Ik smelt altijd als ik mijn 2 mannen samen zie! GJ is zo'n lieve en leuke papa…. Laats kwam ik beneden en hing ie snel de telefoon op, terwijl ie tegen Thomas zei: niet tegen mama zeggen hoor…. ( ???? ) Ik ben vreselijk nieuwschierig dus ik had het er zo uit. Wat bleek nou, hadden de mannen oma gebeld om te vragen wanneer het moederdag was, en GJ had samen met Thomas dingen bedacht ie mama dan leuk zou vinden!! Ik kan dan echt tranen in mijn ogen krijgen van geluk hoor!! Mijn mannen…!

-X- marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen