Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881536 Letaposs Talk About Sex

• Auteur

Misschien wil je hier helemaal niet op reageren en dan moet je het zeker niet doen maar,

Ik heb nu twee schatten van kindertjes en een hele lieve vent maar het ontbreekt me aan  de energie om ook nog gezellig te freubelen met mijn man, soms heb ik gewoon geen zin….. hebben  jullie dat ook wel eens……  

#3672108 Quote

Denk dat iedereen wel eens geen zin/puf heeft..

Esmé mv Kay

#3672138 Quote

Eerlijk? Wij hebben het sinds de geboorte van Lyanne nog maar 1 keer gedaan en die keer hebben we het niets eens "afgemaakt". Het deed veel te veel pijn! Dat komt voornamelijk door die klote verzakking. Maar gelukkig zijn er ook nog andere manieren om hubbie te plezieren!

Als we met vakantie zijn (over 2 weken) dan willen we het weer een keer gaan proberen, dan ben je toch meer ontspanner dan thuis.

Gr. Marieke

#3672141 Quote

Tja hier niets mis maar heb een keizersnee gehad en toch maakt dat verschil beneden is alles nog in tact hihi.
    Wij vrijen zo'n 3 keer per week.
    En we gaan bijna op vakantie en dan gaan we heel hard oefenen voor nummer 2  hihihi.

groetjes Wendy

#3672144 Quote

Hoidiehoi

Sja, sexpraat is natuurlijk ook helemaal mijn ding! hahaha
    Maar goed, ons sexleven is best wel redelijk hoor. We hebben over het algemeen minimaal eens per week sex. Soms ben ik ook wel gewoon te moe en duurt het even langer, maar volgens mij mogen we verder niet echt klagen. Manlief zou natuurlijk best wel iedere dag willen, maar dat ga ik niet halen hoor…

Liefs Annet

#3672149 Quote

Nou die 3 keer per week ga ik zo wiezo niet halen, die ene keer in de week ook niet…
    Nino is nu 10 maanden en ik denk dat we het net 5 keer gedaan hebben…. ook ik heb een baarmoederverzakking en het vereist dan ook wat kunst en vliegwerk om geen pijn te hebben, het gaat wel maar plezierig is anders……

#3672156 Quote

Lang leve de KS hoor!!! Ik zag niet echt tegen de bevalling op, maar wel tegen "de bende" die tussen je benen word achtergelaten. Echt, ik kan me voorstellen dat je als man je kind geboren ziet worden tegelijk zoiets hebt van: hummm, moet ie daar nog een keer in???   ( sorry dames…) Maar goed, mijn lichaam is dus met achterlating van een stevig stuk zwoerd onder mijn navel, prachtig intact gebleven en ik ben er zelf nog het meest happy mee… Sex was al vrij snel weer mogelijk ( Jummie ! ) En er werd toch wel ongeveer 3 keer per week gevreeen. Nu zijn we leker bezig bezig voor een tweede
    mini-me en is de frequentie iets opgeschroefd, hahaha! Dus met erg veel plezier vrijen we nu 4 keer per week …. En Hubbie die vind het allemaal best want zoals iemand boven mij al schreef: Elke dag mag namelijk ook en zelfs 2 x per dag zou ie niet erg vinden geloof ik, hihihi! Maar zo is het leuk zat hier tussen de lakens!

-X- marieke

#3672196 Quote

Sex wat is dat?

ik ben blij als ik een keer per week haal en het ook nog echt lekker vind (soms doe ik het meer voor mijn mannetje dan voor mezelf). HOewel het de laatste tijd weer redelijk gaat.

Annemieek

#3672199 Quote

Hoi,

Veel zin in sex heb ik ook niet, ben vaak veel te moe en dat is natuurlijk jammer voor mijn mannetje…….Ik denk dat het bij ons hooguit 1 keer in de twee weken voorkomt.
    Niet zo leuk, maar de zin is helaas ver te zoeken. Het gaat in ieder geval beter dan toen ik zwanger was van Hjerre. In die 9 maanden hebben we het maar 2 keer gedaan ofzo….

Groetjes Hanneke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen