Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881539 Weer Gedumpt

• Auteur

Het is misschien niet de plaats om het hier tedoen, maar  moet even mijn verhaal kwijt.
    Mn vriend is weer bij me weggegaan.

Toen Ninthe 4 wkn was is ie ook al weg gegaan.  
    Maar na lang praten hebben we toen  de draad weer opgepakt.

We zouden 7 juni gaan trouwen, maar ineens heeft ie weer gevoel voor zn ex.
    Dus heb ik hem de deur gewezen.  

Weet momenteel helemaal niet wat ik moet………

Liefs Vano en Ninthe

#3672120 Quote

Sjonge jonge zeg! Wat een L*l inderdaad met een hoofdletter L. Ja, wat je moet doen? Ik kan hier wel met mooie praatjes aankomen wat het beste is en blablabla. Maar dat zul je ook allemaal wel weten. Het enige wat ik erover kwijt wil is dat het me het beste voor Ninthe lijkt dat ze een stabiele leefomgeving heeft en dat ze die niet heeft als papa op en neer blijft lopen. Je moet er goed over nadenken wat je zelf wil. Maar ik denk dat je wel beter kan krijgen!
    In ieder geval heel veel succes en schaam je niet als je hier nog eens iets over typen ofzo.. typ het maar van je af!

Liefs Kirsten mama van Tyche

#3672128 Quote

Joh wat vreselijk naar. Je zou hem een schop onder zijn hol moeten geven (sorry) Om jou achter te laten met zo'n kleintje. Het is helemaal k*t dat je zou gaan trouwen. Heel veel sterkte meid!!
    Liefs Esther

#3672132 Quote

Jezus, wat een k*t streek!!!
    Ik heb er geen andere woorden voor!

Heel veel sterkte meid!

Groetjes, Marieke en een dikke knuffel van Lyanne

#3672147 Quote

Jeetje meid, da's niet niks zeg!
    Hartstikke goed dat je voor jezelf en je kleine zorgt. Als hij dan zo mans genoeg is om je op die manier te behandelen, moet jij maar gewoon voor jezelf zorgen! Wees sterk en wat er ook gebeurt, denk eerst goed na voordat je evt weer verder gaat…

Liefs en sterkte,
    Annet

#3672153 Quote

Ik zal nooit meer klagen dat mijn man zo vaak weg is,
    er zijn er dus bij die het veel zwaarder hebben….

Meis heel veel sterkte en denk aan jezelf en je kleine meid.
    Hier kun je altijd je verhaal kwijt….

Dikke knuffel, Angel

#3672170 Quote

He wat kl*te zeg, probeer sterk te zijn voor je meisje. Heel veel sterkte.

Groetjes sandra

#3672180 Quote

Hoi,

Dat is inderdaad mooi shit zeg!! Wat hebben die (sommige) mannen toch?!

Helaas heb ik  (ongeveer) hetzelfde meegemaakt (zie blz 12 inmiddels bij 'even vertellen') daar staan meer reacties bij waar je misschien ook wat aan kunt hebben (om je weer een beetje sterk te voelen dan he).

Heel veel succes xxx Bianca mv Sep

#3672183 Quote

jeetje joh heel veel sterkte

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen