Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881540 Mexx Is Te Dik

• Auteur

Nou we hadden weer een leuke meeting op het cb. Mexx is te dik en wel 700 gram of we erover dachten om naar de dieetiste te gaan?!?! Heb gezegd dat als mijn meisje straks loopt en nog steeds te dik blijft dat we dan wel weer verder zien. TRUT!!! Wie denkt ze dat ze is en bij alles, ja knap dat ze al staat maar dat overgewicht blijft toch een aandachtspuntje. Toen ze dat voor de 7de keer zei ben ik opgestapt en heb gezegd dat ik alleen nog voor de prikken kom.

Dus was weer gezellig!

groetjes Wendy

#3672292 Quote

Hoi Wendy,

Laat ze lekker de ****** krijgen daar, Tiara is nu 72cm en weegt 9.8 kilo. Hier doen ze er niet echt moeilijk over, ze zeggen wel dat ze aanleg heeft om dik te worden. Nou dat heb ik ook en mijn moeder ook en mijn oma ook zo wat. Wel een lekkere meid heb je. Die kleertjes heft tiara ook echt grappig om een ander kindje er in te zien hihi.
    Maak je niet druk joh.

Dikke kus van Nancy en Tiara

#3672133 Quote

Nou zeg! Het lef? Hoe lang zwaar is ze dan? Want heb hier ook een dikkie waar niets van word gezegt…bij sven die lichter was werd wel geklaagd.

#3672134 Quote

hihih recente bedoel ik

#3672135 Quote

Ik vind het trouwens een prachtige foto van je mooie meis!

#3672136 Quote

12 kilo en 77 cm. Dus ze mag maar 11 wegen volgens de curve waar ze uitgegroeid is met lengte en gewicht

#3672137 Quote

wat een gezeik om niets…mirthe moet volgende week dinsdag weer. Maar met 7,5 maand was ze 73,5cm en 10800gram……..ook te zwaar dus en daar zeggen ze niets van. Ligt echt aan cb…de ene is heel sreng voor het 1 en de ander voor het andere punt. Zoals dat verhaal over stoppen met bv laatst. Niets van aantrekken!

#3672146 Quote

Ik begrijp niet waarom het cb zich daar nu al druk om maakt!
    Je gaat een baby toch niet op dieet doen? Het is al erg genoeg dat veel van de mama's dat moeten doen! En inderdaad eerst maar eens afwachten wat er gebeurt als ze gaat lopen. Bovendien vind ik jouw meissie gewoon een lekker snoepie! Stef is ook behoorlijk aan de grote kant, maar hier hebben ze gelukkig nog niks gezegd.

Maarre…lekker van je afbijten hoor!
    Liefs Annet

#3672148 Quote

Ze heeft zelf zeker niet zo'n mooie meid!!!!

Ik word ook wel eens gek van het cb. Kom je met iets aan waar je heel trots op bent, (zoals bij jou dat Mexx kan staan), zeiken ze het af!

Ik vind het echt een heel mooie meid en ze is echt niet TE dik. Ik vind het een lekker mollige meid en vind   dat ook de mooiste baby's. Het is ook maar 'baby-vet' en het gaat er wel af als ze loopt. Niet te druk maken hoor!!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen