Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881546 Huh

• Auteur

Wat er nou vannacht is gebeurd zeg!!
    Milo slaapt lekker bij ons in bed (jaja, ik weet het…onverantwoord etc maar wel heel erg lekker en makkelijk met de voedingen 's nachts!). Ik was hem aan het voeden en daarna slapen we lekker verder meestal. Ineens word ik wakker van zijn geklets, meneer is helemaal wakker en vrolijk, maar dat is nog niet alles; hij STAAT naast ons bed!!!! Waarschijnlijk is hij achteruit gekropen (er ligt altijd een heel arsenaal aan kussens naast hem waar hij langs is gegaan), met zijn voeten naar beneden geschoven en zo op zijn voetjes belandt! En hij vond 't leuk! Hij heeft het twee keer voor elkaar gekregen!!!   Ze blijven verbazen he, die kleintjes!!

#3672231 Quote

Jeetje, wat zellen jullie verbasd hebben gekeken!!!!!!!

ineens zo;n manneke naast jullie bed!!!!!!!

maare hoe doe je dat vanacht dan., ben je niet bang dat hij eruit gaat vallen…..

liefs tobi

enne idd het lijkt me soms ook wel eens heerlijk om tegen mijn meissie in slaap te vallen, maar ik durf het niet en zij wilt het liefst in haar eigen bedje slapen  …….

liefs tobi

#3672240 Quote

ja hij slaapt van nu af aan alleen nog maar in het midden!! Het is heerlijk om met hem te slapen maar het is ook fantastisch als je kleintje alleen in haar eigen bed wil liggen, dan hoef je ook niets af te leren! Tja als ik geen borstvoeding meer gaf zou hij ook in zijn eigen bed liggen hoor, al weet ik dat dat nogal een slap excuus is

#3672248 Quote

sorry voor de fouten……pfff kan niet meer typen…

#3672270 Quote

Ik zou mezelf echt de je-weet-wel schrikken. Gelukkig slaapt Dean al vanaf dag 1 in z'n eigen bedje, vind ik voor mezelf een prettig en veilig gevoel.

Groetjes,
    Nelly

#3672359 Quote

Tjee,das schrikken joh….Wel heel kunstig van hem,knap hoor.Heerlijk he zo'n hummeltje naast je in bed…Tess slaapt snachts wel door maar  komt smorgens altijd tussen ons in liggen.Ik geef ook nog bv en als ze wakker wordt dan geef ik haar de borst bij ons in bed en dan komt ze lekker tussenin en wie ook zegt dat het niet goed is..we doen het lekker toch!

Groetjes Kitty en Tess.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen