Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881552 Had Ik Mijn Nieuwe Stoel Al Laten Zien

• Auteur

t’is al een tijdje geleden maar toch nog bedankt voor jullie tips, voor de kinderstoel!

Het is geworden:

Alleen moet ik eerst nog zelf kunnen zitten en dan pas mag ik er van mamma “voor het echie” in zitten. Maar het staat toch stoer al!!!

Liefs Stijn

#3672273 Quote

Heerlijke stoel, echt een goede…. ik heb 'm voor Diego ook en die is 5 jaar en die mag straks op een grote mensen stoel en dan kan Nino in de Tripp Trapp, wanneer die helemaal zelfstandig zonder beugel   kan zitten pas, heb nu een goedkope ikea stoel voor erbij…….

#3672307 Quote

Wij hebben ook de Tripp Trapp stoel voor Wieteke.
    Eerst wilden wij ook wachten totdat ze zelfstandig kon zitten, maar we hebben haar er toch maar ingezet tijdens het eten (vanaf 6 maanden) en dan telkens maar eventjes (max 5 a 10 min). Dit gaat echt super. Ze zit er ook zo mooi in.
    Ondertussen kan ze trouwens al wel zelfstandig zitten.

Groetjes,
    Geeske mv Wieteke.

#3672312 Quote

Lekker stoel he! We hebben er ook een voor Tessa en ze zit er supergoed in! en de stoel past toevallig ook precies bij onze eigen eettafel!

groet

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen