Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881553 Bijna Moederdag

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik kreeg vandaag een cadeautje meer van het kdv. Van Tiara voor mama staat erop. Ik kan bijna niet wachten om het open te maken. Ben ik de enige die dit zo extra leuk vind of zijn er meer mama's met zo een gevoel. Nou moeders nog een paar nachtjes slapen.

Groetjes Nancy

#3672291 Quote

Jaaah, het is dat mijn cadeautje van Stijn (ook van de crèche) nog in de auto ligt maar anders…

De pappa van Stijn vroeg wat ik wil hebben voor moederdag, de romanticus. Grrrr, mannen?!?

Mijn moeder “doet nooit aan moederdag”, zegt ze… nou ik wel hoor! Ik vind het geweldig; moeder zijn.

Veel plezier allemaal, liefs S.

#3672305 Quote

hoi,
    spannend he
    ik heb dat ook wel hoor,de eerste echte moederdag.
    ik was de hele week al hinds aan het geven haha
    ben zeer benieuwd zondag.
    fijne   moederdag allemaal! groetjes piewie

#3672310 Quote

Ben benieuwd zondag! Eerste moederdag… wat zou er gebeuren… ontbijtje op bed, een tekening van Tessa, lekker eten, een klein kadootje?????

tja, ik denk helemaal NIETS! (Of manlief heeft het werkje van Tessa van het kdv nog verstopt) en manlief is het hele weekend weg….

Denk dat ik mijn eigen croissantje maar warmmaak!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

#3672350 Quote

Hihi, ik moet morgen om 6.30 uur opstaan (moet zingen in de kerk) en mijn man komt vanavond heel laat uit zijn werk, en is al weer weg als ik zondag thuiskom. Dus ik ben ook bang dat het weinig moederdag is morgen. De beide moeders zijn ook niet thuis morgen, dus het gaat gewoon een zondag worden. Vind ik niet erg hoor. Voel me iedere dag genoeg moeder….(luiers, voedingen, wassen, strijken haha)
    Liefs Nelleke

#3672353 Quote

Hoi hoi,

Ben ook wel benieuwd,mijn man loopt al een hele week geheimzinnig te doen.Terwijl we hadden afgesproken dat we niets zouden doen,omdat we voor ons  allebei nieuwe fietsen hebben gekocht en dat dat was voor moeder-vaderdag en maar  gelijk voor de verjaardagen ook.Kost al maar zat,nietwaar!Misschien heeft ie mijn fiets wel helemaal ingepakt…hahaha..Een ontbijtje en misschien een bloemetje,schat ik zo.Ook héél lief hoor…Ik heb er wel zin in.

Groetjes Kitty en Tess.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen