Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881554 Zwitsal Zegelboekje

• Auteur

Hoi,

Nou misschien een stomme vraag hoor, maar ik heb producten van zwitsal en daar zitten allemaal zegeltjes op. Nou vraag ik me af wat je er mee kunt doen en waar je zo een spaarkaart kunt krijgen. De site van zwitsal kan ik niet openen. Nou misschien dat een van jullie het weet. Ik ben namelijk gek op gratis dingen hihi.

Groetjes Nancy

#3672295 Quote

Ik heb even gekeken voor je maar gratis is het niet… je kunt sparen voor 30% korting op spulletjes van bebe-jou. Nou ik had wel wat leukers verwacht van Zwitzal!

probeer nog eens, want de site doet het wel gewoon: http://www.zwitsal.nl/default.html

#3672339 Quote

Je kunt ook voor 3 zegeltjes zo'n knuffeldoekje krijgen, da's dan wel gratis. Weet ik omdat ik er voor Nadia al 3x eentje heb besteld, die heeft ze al vanaf haar geboorte altijd bij zich en nu  nog steeds in bed, zonder kan ze niet slapen. (ja, ik weet het ze is al 7 jaar, maar vind het zo grappig dat ze al vanaf de geboorte zo'n ding heeft!)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen