Hoi Annet,
Wat leuk dat jij ook in een koor zingt. Ik sta zelf voor de cantorij van onze kerk.
Helaas vooral oudere mensen, maar wel erg leuk om te doen. Voor mijn bevalling stond ik ook nog voor een popkoor, maar hier zijn we mee gestopt (niet zoveel mannen en nu ik een oppas moest regelen, wil ik wel voor een goed gevuld koor staan).
Trouwens, jij komt uit Zandvoort toch?
Daar ben ik ongeveer geboren. Mijn ouders woonden toen in Zandvoort, maar mijn moeder moest bevallen in het ziekenhuis. Dus officieel is mijn geboorteplaats Amsterdam, maar ik heb dus de eerste drie jaar van mijn leven in Zandvoort doorgebracht. Het blijft voor mij altijd een bijzondere plek. We gingen in de Herfstvakantie vaak terug naar Zandvoort: oude kennissen bezoeken en garnalen vissen. Een heerlijk dorp. We woonden toen trouwens aan de Emmaweg. Misschien ken je dat wel.
In wat voor koor zing jij eigenlijk?
Trouwens, Wieteke zingt nog niet in een koor hoor, en staat er zeker nog niet voor (hihi, ik zie het al voor me…..)!!! Maar ze vindt het wel fantastisch als ik voor haar ga zingen en/ of pianospelen. Dus muzikaal is wel volgens mij.
Groetjes,
Geeske mv Wieteke