Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881560 Tijgeren

• Auteur

hoi hoi

Wij hebben sinds 2 dagen een klein "tijgertje"in huis.  Julian snapt ineens de techniek om vooruit te komen. Het is nog niet de hele kamer door, maar een metertje of 2 komt hij met veel gekreun en gesteun vooruit. Nou vroeg ik me af hoe lang het bij jullie kids duurde van het eerste moment van tijgeren tot echt de hele kamer door…hij snapt het soms ineens niet meer en dan komt hij ineens wel weer voorut.Ik weet nog dat het met het rollen ook zo ging dat hij de 1e dagen maar heeeeel af en toe rolde en daarna de smaak te pakken had. Hij is nu 8 maanden en een paar dagen. Hij zit nog niet los, grapig he dat elk kind een andere volgorde heeft van ontwikkelen.

groetjes leetje 1981

#3672351 Quote

Let maar op, ik geef je kleine 1 week, dan sjeest ie door de kamer. Gelukkig maken ze er nog veel geluid bij, dus je weet altijd waar ze zijn. MAar het gaat iedere dag sneller. (tijd dus voor de stopcontacten, snoeren, schoonmaakmiddelen, loszittende onderdelen!!)
    Liefs Nelleke

#3672364 Quote

hoi hoi,

Dank je voor je reactie!
    Hij lijkt vandaag de techniek vergeten hihi, gek he, hij had echt de smaak te pakken, gelukkig gelijk op video opgenomen anders zou ik aan mezelf gaan twijfelen , ook een paar keer per dag deed hij het, maar vandaag wilde hij vooruit komen en het lukte misschien   een paar cm, meer niet…we wachten weer af!

Bij mij op mijn werk was ook een jochie die thuis een paar stapjes los deed, toen een hele week niet en nu ineens constant, misschien moeten ze het even verwerken ofzo.

Hij zal wel spierballen kweken op deze manier!

liefs leetje 1981

#3672430 Quote

up

#3672602 Quote

hoi hoi

ehh ik kan je gen antwoord op de vraag geven, maar heb wel een vraag aan je zoontje….

kan je hem niet even aan sophie laten vertellen hoe ze het vooruit moet doen…

sophie heeft de goede versnelling nog niet gevonden gaat alleen maar achteruit en om dr as heen draaien..

ksu tobi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen