Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881561 Forumdag Breda Welkom Terug

• Auteur

Ja meiden, welkom terug!
    Ik heb aan jullie gedacht! Wat een weer zeg, goed dat jullie ergens anders zijn geweest.

Vertel, hoe was het?
    zijn er al een paar leuke foto's?
    geweldige anekdotes?
    nieuwe liefdes?

Liefs Nelleke (en alle andere thuis/werk/weg -blijvers)

#3672360 Quote

Dank je wel!

Nee geintje ik ben niet meegegaan. Lukas heeft Waterpokken en koorts!

Grrrr hij gunt mama geen leuk uitstapje.

Foto's foto's foto;s is wil weten wat ik gemist heb.

#3672361 Quote

Ik baal ook al zo dat ik niet mee kon! En het ergste is dat ik wel degelijk ongeveer weet wat ik mis, boehoe, boehoe…. Dus ik roep mee: Foto's, Foto's, Foto's!!!!

#3672367 Quote

vooruit dan, eentje alvast……

#3672368 Quote

Hoi Hoi,

Voor deze mama was het dagje vrij kort.. Kay was ineens erg hangerig en ontzettend warm. Huilen, slapen,.. Dus naar huis gegaan en bleek hij 39,2 koorts te hebben!

Lekker naar bedje gedaan met zetpilletje en hij slaapt nu nog! Arm mannek..Volgende keer beter!

Wel érg jammer dat het weer niet mee zat, buiten was zoveel leuks te doen.
    Soms zit het mee, en soms zit het tegen. Maar we hebben weer even kunnen zien wie wie is, en dát is juist erg leuk!  

Foto's (195) worden uiteraard weer op Hyves gezet!

Esmé mv Kay

#3672369 Quote

Hoi Esmé,

Wat zielig dat Kay ziek werd. Hij zag er inderdaad een beetje pips uit. Beterschap.
    Ik ben beniewd naar de foto's.

Groetjes,
    Nelly.

#3672372 Quote

Hoi,

We vonden het erg gezellig en natuurlijk ook leuk om iedereen eens te zien!   Leuke speelplaats ook! Jammer dat t slecht weer was inderdaad want buiten was ook zat te doen en dan kun je nog eens een stukje wnadelen met de kleintjes ofzo. Maar Sepje heeft zich ook goed vermaakt in de ballenbak met de andere kleintjes!! ben zeer benieuwd naar de foto's!!!!

Groetjes Bianca mv Sep

#3672378 Quote

Wij vonden het ook heel erg leuk! Foto's heb ik al geplaatst onder een ander topic.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gr. Marieke en Lyanne

#3672380 Quote

Geloof dat de zetpil in combi met 4 uur slapen goed heeft gedaan!
    Meneertje heeft alweer praatjes gelukkig.. Wel nog verhoging dus nog even in de gaten houden.

Esmé mv Kay

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen