Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881563 Verzameltopic Voor Alle Moederdag Presentjes

• Auteur

Ha Meiden!

Hebben we allemaal al gezonde zenuwen voor morgen?? Iedereen wil ( hopelijk) delen wat ze hebben gekregen van onze kleinste lieverdjes! Ik heb mijn cadeautje al gehad maar zal het hier nog niet verklappen…. Misschien leuk om hier allemaal neer te zetten wat we hebben gekregen? Ben benieuwd wat voor leuke dingen er op de KDV'S zijn geknutseld, hihihi…

-X- Marieke

#3672365 Quote

hoi hoi,

Leuk he de 1e moederdag….wij zijn heeeel erg geweest, Julian had ook een knutselwerkje van het kdv mee en we waren zo nieuwsgierig dat we (mijn vriend en ik)als 2 kleine kinderen het pakje hebben open gemaakt…kinderachtig ik weet het, maar het was wel heel gezellig zo met z'n drietjes samen en wij helemaal trots op een handafdrukje , ze hadden een papieren vaas met bloemen uitgeknipt en op karton geplakt en op die vaas een handafdrukje.

Volgend jaar gaan we braaf wachten, dan is hij ook wat ouder en kan hij het zelf aan mama geven haha

liefs leetje 1981

#3672366 Quote

GJ vind het allemaal ook zo leuk dat ik dus ook gisteren al mijn cadeautje heb gehad.. De lieverds! Wat triest eigenlijk he, HAHHAHHA!

#3672416 Quote

Hee ja,leuk idee….Ben benieuwd wat deze Mama gaat krijgen van haar lieve kleine meid.Nou,laat ik morgen wel effe weten hoor.Ben ook benieuwd wat de andere mama's
    krijgen!

Groetjes Kitty en Tess.

#3672465 Quote

Ik heb een luchtje gekregen van het merk Mexx hihihi heel toepasselijk met een dochter Mexx.
    En een schilderijtje met 3 vakjes en in  de vakjes zitten: een voetafdrukje een handafdrukje en een verftekening. Ben er echt trots op.

en jullie?

groetjes wendy

#3672466 Quote

Ik heb helemaal niets gehad en moet ook nog zo aan het werk…

Fijne moederdag allemaal!

#3672469 Quote

Ik ben dit jaar ook volop verwend! Merijn heeft op de peuterspeelzaal een appelmoespotje beplakt met daarin theezakjes. Aan de labeltjes heeft hij hartjes geplakt en daarop staan teksten als: "Mama is de liefste". Zo ontzettend leuk.

Voor mezelf had ik 2 parfums gekocht, omdat ze op waren en ik vond dit een goede gelegenheid om ze weer aan te vullen. Bovendien verwachtte ik verder niets meer, maar wat schetst mijn verbazing. Merijn had samen met zijn papa toch nog 2 cadeautjes gekocht met daarbij een kaart en een tekst doelend op de situatie waarin wij momenteel zitten. Toch wel weer fijn om te weten dat hij hetgeen ik doe toch wel waardeert.

Ik hoop dat jullie allemaal in het zonnetje worden gezet vandaag, alhoewel de zon ver te zoeken is en het vanmiddag weer gaat regenen.

Groetjes Fonske.

#3672470 Quote

ook ik ben verwend ik heb een horloge gekregen met de naam van de kinderen en de datum van moederdag erin gegraveerd. En Nick heeft op de peuterzaal een prachtige ketting voor mij gemaakt.

Groetjes sandra

#3672474 Quote

Nou, mijn moederdag kan ook niet meer stuk hoor!
    Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed. Heerlijk twee broodjes, suikerbrood, verse jus en een kopje koffie. Mijn lieve mannetje had Stef een mooie muts opgedaan (zelf gemaakt) met een hartje erop waar opstond: I love MAMA

Zo lief! Ik kreeg (zoals gevraagd haha) een epileerapparaat, een bos bloemen, een snoepmobieltje,  en een hele lieve kaart van mijn twee ventjes……een mooiere moederdag had ik me niet kunnen wensen.

Liefs Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen