Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881566 Forumdag Fotoaposs

• Auteur

Hoi hoi,

Nou, het was een gezellige middag vonden Lyanne en ik!!
    Ze was wel helemaal uitgeteld! Ik was wel een beetje zenuwachtig, maar het viel me 100% mee.
    Jammer dat Kay ziekjes was, heel veel beterschap Esme voor hem, geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Horen, zien, zwijgen!

Welke wil jij? Die groene, of die groene?

Met z'n allen, met z'n aaalllen!

Waar blijven die kerels nou, wij zitten al klaar!

Zie hier, de lunchclub

WAT, is Kay ziek!! En ik wilde hem nog wel gaan versieren!

#3672375 Quote

mmmmmm, lekker die appels. He, waarom zit er geen smaak aan?

He, Jenthe (ik hoop dat ik het goed schrijf), zie je dat, daar is een rustig plekje voor ons tweeën, zullen we daar even lekker gaan knuffelen????

#3672376 Quote

Wat een leuke foto's Marieke!! Geweldig!

Groetjes Bianca mv Sep

#3672377 Quote

He Thomas, Tess is al van mij hoor! Kijk jij maar naar al die andere knappe meiden!

Pffffff, wat een middag!

Laat mij maar even lekker dromen over al die mannen!!!

#3672403 Quote

Mooie mooie fotoos…al vind ik die allerlaatste wel heel lief hoor.
    Ziet er ook leuk uit daar bij Pukkemuk…Ik denk dat we volgende week ofzo ook eens even langs gaan.

Groetjes Kitty en Tess

#3672405 Quote

Leuk hoor!
    En vooral ook leuk in die ballenbak!
    Gaan wij hier ook eens proberen!

Liefs Annet

#3672408 Quote

Toch heel schetig al die koppies en vooral de drie wijzen die elkaar de ballen willen geven of die horen, zien en zwijgen is ook heel lief.

Groetjes Jolanda

#3672487 Quote

Mooie foto's!

#3673087 Quote

Hoi Marieke,

Leuke foto's! Ik vond het ook een leuke dag, jammer dat die kleintjes snel moe zijn, vooral voor de mama's die heel ver moesten reizen. Vond het een beetje sneu voor ze, maar ja Tess moest echt slapen en was zo weg in de auto.

De meiden konden het goed vinden samen, al was Tess toch wel een beetje uit haar doen, vanwege het grote aantal mensen, volgende keer gaat het vast beter. (Ze gaat naar een KDV, dus moet wel wat gewent zijn)

Ik was niet echt op van de zenuwen, maar heb altijd even nodig om los te komen, tja misschien lijkt Tess wel op me?!

Geef je meisje een dikke knuffel van me en ik hoop dat ze/we elkaar snel weer eens zien.

Groetjes Nanda, mv Tess

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen