Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881570 Go Esma Go Esma

• Auteur

Hoe ist vrouwke met t prulleke al wat beter? en hoe is t met de foto's? Lukt t of   wordt het weer nachtwerk??

Groet Bianca mv Seperdepeppie

#3672412 Quote

Ik wordt weer schijtziek hier hahahaha

Hyves werkt in de sleepmode volgens mij,.. steeds weer 6 foto's tegelijk. Maar moet ik ook maar niet van die grote bestanden foto's hebben.. zucht,..
    Ben dus alweer vanaf 16:30 uur bezig en ben pas bij foto 75 hihi,..

Kay had net alweer wat praatjes, maar hij is nog erg hangerig. Maar net weer met een zetpilletje naar bedje toe en sliep weer meteen. Hopelijk voelt hij zich morgen wat beter.

Tsja,.. was vandaag  even een verschil van dag en nacht met Kay. Normaal was hij dat klimfort al 3x rondgekropen voordat ik binnen was haha.

Volgende keer beter!

Esmé mv Kay

#3672415 Quote

Hoi hoi,

Allereerst van harte beterschap met Kay,tis zonde dat arme menneke.
    En verder ben ik natuurlijk héél erg benieuwd naar de fotoos,succes met hyves Esmé!

Groetjes Kitty en Tess

#3672422 Quote

Misschien een blonde opmerking, maar waarom comprimeer je die foto's niet gewoon? Als iemand dan van plan is er een poster van te laten afdrukken kunnen ze jou toch gewoon om de volledige versie vragen?
    Ik vind het top dat je het doet hoor, maar het kost je zo wel heel veel tijd.
    Liefs Nelleke

#3672431 Quote

Heb ik al geprobeerd maar dat duurd ook gigantisch lang zodat ik het net zo goed er meteen op kan zetten,.. Maar ben bijna klaar!

#3672434 Quote

oehh, spannend!!

#3672446 Quote

Its done!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen