Hallo allemaal,
Ik "hoor" eigenlijk op het voorjaar 2007 forum thuis, maar aangezien jullie al meer ervaring hebben met jullie kleintjes wilde ik graag even hier deze vraag stellen;
Onze kleine meid was(volgens Oei ik groei) gisteren 9 weken. Nu is rond die tijd een sprongetje staat in het boek…
Vanaf week 4 slaapt ze als een roosje overdag (soms van voeding tot voeding zelfs als ze geen krampjes had) en vanaf week 6 ook snachts geen problemen meer..
Maar sinds afgelopen zondag is alles dus helemaal anders. Er zijn nog maar weinig slaapjes die ze geheel van voeding tot voeding slaapt en doorslapen is er opeens ook niet meer bij…..
Gisteren helemaal een " topdag" met bijna niet slapen en heel veel huilen (voor haar doen en mijn beleving…. want het is geen huillbaby…)
Ik leg haar verder wel altijd " wakker" maar moe in bed…. maar als ze blijft huilen haal ik haar er toch weer uit, vaak is dit echter wel nadat ze al een klein uurtje in bed heeft gelegen. De laatste paar dagen is het ook dat als ik haar eruit haal dat ze gewoon wakker is en dat het dan ook goed is…..
Maar aan het einde van de dag was het een en al gehuil (misschien oververmoeid??)
IS DIT HET SPRONGETJE? en zo ja, hoe merkten jullie dat jullie kleinte het sprongetje had?
Verder wil ik graag weten wat jullie doen als jullie al snel weten dat jullie te vroeg uit gaan komen met de laatste voeding, ze krijgt nu sinds 1 week 5 voedingen, maar door haar onrustige gedrag komt en haar vele wakker zijn komt ze ook sneller voor de fles (kv). Met het resultaat dat ik gisteren dus eigenlijk al lom 2115 met de laatste fles zat, erg vroeg dus… maar ik kon het niet meer rekken voor haar… WAT DOEN/DEDEN JULLIE IN ZO'N GEVAL?
Alvast bedankt en fijne moederdag!
liefs,
Nymue