Hee Bianca, bedankt voor je bloemetje!!!
Nee, ik heb het niet aangekaart. De tranen branden mij achter de ogen, dus als ik er één woord over zeg, begint ik te janken en kan dan geen fatsoenlijk woord meer uitkramen.
Hij moet toch snappen dat dit niet leuk voor me is? Ik heb verdorie zelfs (water)verf in huis, gips… van alles. één creatief idee is genoeg om samen met Tygo iets heel leuks te maken, toch?
Ik las bij de presentjes een "krastekening" (volgens mij bij Skitje haar reactie), waar ze de tranen van in de ogen kreeg… Nou dat is toch hartstikke mooi!!! Er hoeft bij mij ècht geen kruiwagen met geld aan te komen om een leuk cadeau te vinden. Kosteloos kun je zelfs veel waardevollere dingen maken.
Dat ie er niet aan toe gekomen is, vind ik onzin. Hij was gisteren de hele dag met Tygo in huis. Hij is zelfs op pad geweest om voor mijn zwager een cadeautje te kopen voor z'n verjaardag.
Tygo is geen moeilijke slaper, als je hem weglegt, slaapt hij binnen een kwartier. Dus hij werd ook niet "bezig gehouden" door Tygo….
Het is niet dat ik per sé een cadeau moet ofzo, dat klinkt ook wel heel kinderachtig.. Dat ik zit te janken omdat ik geen cadeautje heb…. dat is niet zo. Het gaat mij om het idee. Dat er aan gedacht wordt. Dat ik niet het huidhouden aan het doen ben vandaag.
Vorig jaar moederdag (in de zwangerschap) heeft hij me een fiets beloofd, zodat ik dan later met onze kleine kon gaan fietsen. Door geldgebrek en omstandigheden is dat er nooit van gekomen. Op vaderdag vorig jaar heeft hubbie van mij een BBQ-setgekregen (met allemaal van die goeie sterke tangen, vorken enzovoort) in een mooie koffer. HIj is een ontzettende BBQ-fan en hij was er ook enorm blij mee.
Stiekem hoopt ik misschien vandaag op de fiets… Ik heb een fietsstoeltje in de garage liggen, maar heb nog steeds geen fiets (ja een oude mountain-bike waar de bobike niet op kan). Tygo kan inmiddels zitten en is al eens bij pappa op de fiets geweest. Hij vond het waanzinnig leuk….
Zucht… ik hoop zeker dat er nog een onverwachte verassing aankomt vandaag…