Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881590 Een Moederdag Om Nooit Te Vergeten

• Auteur

De titel belooft heel wat he, nou niet dus.

Gisteravond met vrienden heerlijk uit eten geweest en Lukas zou bij mijn schoonouders blijven slapen. Nou heeft hij net waterpokken gekregen en er zitten tandjes aan te komen dus ik had al afgesproken dat ik na het eten zou bellen. Om 9.30 gebeld, ging niet goed. Lukas wilde niet slapen. om 11 uur gebeld (toen waren we klaar met eten) en toen maar besloten om de kleine toch op te halen.

Lukas nog een flesje gegeven en lekker te slapen gelegd. NOu toen begon het feest, niet bij hem, nee bij mij. Ik heb al het eten er uit gespuugd. En niet een keer nee ik hing elk half uur boven het toilet.

Om een uur of vijf besloot mijn man lekker mee te doen.

Gelukkig lag Lukas lekker te slapen.

Na een vrijwel slapeloze nacht hebben we Lukas in de ochtend naar mijn schoonouders gebracht. Goed bijgeslapen en aan het eind van de dag Lukas weer opgehaald.

Ondertussen zijn we nog steeds niet helemaal oke maar ik heb tenminste niet meer gespuugd.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

#3672553 Quote

nou je had je moederdag vast wel anders voorgesteld. Lekker romantisch samen spugen. Nou beterschap.

Groetjes sandra

#3672554 Quote

Nou, je stond (of hing) er in ieder geval niet helemaal alleen voor! haha.
    Maar goed, erg vervelend dus!
    Hopelijk vannacht beter.
    Hadden jullie vrienden dit ook? Misschien was er wel wat mis met het eten.
    Liefs Nelleke

#3672555 Quote

Beterschap!!

Esmé mv Kay

#3672565 Quote

Oei oei,wat sneu zeg.Veel beterschap hoor.

Groetjes Kitty en Tess.

#3672587 Quote

Hoi,

Wat vervelend allemaal. Hoop dat jullie snel weer opknappen.

Groetjes Nancy

#3672600 Quote

hoi hoi

gossie, nou dit vergeet je nooit meer…..

maar ja, niets zo romantisch om samen boven de wc te hangen……!!!

beterschap

tobi

#3672643 Quote

Wat een ellende!
    Hoe gaat het nu met je?

#3672645 Quote

Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Met mij gaat het ondertussen prima. Remco is nog steeds niet lekker. Helaas (of eigenlijk gelukkig) waren wij de enige twee van een groep van zeven die ziek zijn geworden en wij hebben totaal verschillende dingen gegeten. Dus het zal wel niet aan het restaurant hebben gelegen.

Annemieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen