Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881599 Voor Pally

• Auteur

Hoi Pally,

Heb jij toevallig een nichtje dat Patricia heet. Haar vader heeft als ik me niet vergis een schildersbedrijf en hebben dus dezelfde achternaam dan jou en wonen ook in Roermond.

Ben benieuwd!

Esmé mv Kay

#3672817 Quote

Hoi esmee,

Voor zover ik weet heb ik geen nichtje dat patricia heet. Ik ken wel iemand die zo heet maar dat ben ikzelf. haha

Ik weet inderdaad ook een schildersbedrijf dat dezelfde achter naam heeft als ik maar of die een dochter of iets hebben die patricia heet??? Is wel ergens familie??
    Ik zal eens aan mijn vader vragen..

trouwens leuk berichtje in het gastenboek, bedankt erg leuk.
    kus van chloë

groetjes pally.

#3672857 Quote

Hoi,

Ja dat schildersbedrijf, teminste die ouders haha, hebben 3 kinderen waarvan Patricia de oudste is. Ze heeft nog een broertje en nóg een broetje of zusje dat een flinke  nakomeling is. Patricia is nu denk ik een jaar of 30. Ze had destijds een vriend Patrick.
    Ik zat namelijk  bij haar in de klas

Niks bijzonders dus,.. vroeg het me alleen af.
    Mijn pleegzus kwam overigens ook uit Roermond, Steffie Hilkens..

Maar goed, je hoeft natuurlijk ook niet iedereen te kennen hahaha..

Groetjes!

Esmé mv Kay

#3672970 Quote

Hoi esmee,

Ik heb mijn hersens daar boven ff laten werken en….

Ik weet wie je bedoeld. Als het goed is zijn die twee nog steeds samen en hebben ze twee kids. Als het goed is heet een broer van haar Sabastiaan.
    Is alleen geen familie maar ik ken ze wel.

Steffie ken ik niet tenminste niet van naam misschien wel van zien..

Maar idd ik ken lang niet alle mensen hier van roermond.. zou me wat zijn..

groetjes pally.

#3673068 Quote

Jeetje,.. heeft ze al 2 kinderen haha  
    Leuk zeg, vergeet soms dat kleine meisjes groot worden. Al is mijn groeien er snel mee gestopt

Esmé mv Kay

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen