Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881600 Deze Is Echt Ta Lief

• Auteur

Deze foto heb ik gisteren genomen in de auto, op weg naar oma:

Whaaaa, lief !!!!!!!!!!!!!!

Wel vervelend; Isis wil tegenwoordig niet meer slapen in de auto, hoe moe ze ook is. Gisteren was ze supermoe, en heeft ze op de heenweg 10 minuutjes geslapen en op de terugweg helemaal niet. En het is toch een uur rijden naar oma! Herkennen jullie dit? Isis is nu ruim 8 maanden en zit nog in de maxi-cosi.

Groetjes,
    Myrna mv Isis

#3672671 Quote

Ontzettende lieve foto.
    Tess slaapt ook minder in de auto dan voorheen, ik heb het idee dat ze alles veel bewuster meemaakt en ze ziet en hoort dan gewoon te veel.

Groetjes sandra

#3672685 Quote

Wat is het toch een mooi meisje!
    Linde is ook ruim 8 mnden en wil ook bijna niet meer slapen in de auto, zelfs vorige week naar Disney heeft ze in verhouding erg weinig geslapen, ja je zal maar iets missen terwijl je slaapt hé!!!

groetjes Danielle.

ps ook Linde zit nog in de maxi-cosi, ik heb ook nog niet het idee dat ze er in gepropt zit.

#3672689 Quote

inderdaad schattig!

#3672693 Quote

Wat een mooie donkere kijkers zeg……

#3672759 Quote

Aha, er hebben meer kindjes last van! Zal wel aan de leeftijd liggen…

Ik heb de foto als achtergrond van mijn pc ingesteld, hoe vaker ik er naar kijk hoe mooier ik 'm vind! Die ondeugende ogen…

Groetjes,
    Myrna mv Isis

#3672761 Quote

Wat een mooie lach!

#3672770 Quote

Zo…mooie foto hoor.Wat een mooie ogen inderdaad…je verdrinkt er zo in..

Groetjes Kitty en Tess.

#3672826 Quote

Echt een mooie foto! Die ogen…je verdrinkt er haast in! Let maar op voor de boys!!

groet,

Lisenka mv Tessa (10-9-2006

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen