Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881606 Help

• Auteur

wie kan mij helpen…. een jaartje geleden ongeveer stond in het blad Kinderen of Ouders van Nu een zilveren armband waar je foto's in kon laten plaatsen….ik geloof dat Leontien Borsato er reclame voor maakte, nu wil ik zo'n armband voor mijn vriendin bestellen maar kan het helemaal nergens terug vinden…… weet iemand bij wie ik dat kon bestellen en welk blad het was ??????????.

#3672739 Quote

Ja en dan centjes vragen voor je verjaardag, mischien dat het dan lukt….. ik hoop dat mijn man het een leuk kado vind van hem en de jongens voor mijn verjaardag en anders vraag ik ook gewoon geld aan iedereen…….

#3672697 Quote

Heb even gebeld met jonge gezinnen, ze gaan het voor me uitzoeken…….
    Thanx voor de tip.

#3672700 Quote

Hee laat het even weten als je meer duidelijkheid hebt. Klinkt namelijk wel leuk al heb ik er nooit van gehoord… Leuk voor mij dan! Niet voor een vriendin

#3672701 Quote

Zijn snel daar, ben al teruggebeld….

Het staat op de site van http://www.kids-label.nl
    onder love bracelet….. let op hij is best prijzig     208 euro en een beetje, maar wel ontzettend leuk.

Ik ga 'm bestellen voor mijn vriendin….. doen het met vriendinnen onder elkaar hoor, anders kan ik het ook niet betalen en ik zou 'm zelf ook wel willen hebben…..

#3672702 Quote

Zo ziet ie er uit…… cool toch?

#3672704 Quote

Ja hij is echt heel erg mooi hoor!

Maar zo mega duur… zucht jammer.

#3672706 Quote

Jammer hé dat ie zo duur is, ik denk dat ik geld voor mijn verjaardag ga vragen (ben in september pas jarig) en 'm dan ga bestellen…. Normaal vier ik mijn verjaardag niet zo groot maar heb nu een goede reden om meer mensen op mijn verjaardag te vragen…. hahahahaha.

#3672708 Quote

Zat trouwens net op de site te kijken en daar hebben ze deze armband dus vorig jaar aangeboden bij een 2 jarig abonnement van Kinderen voor 119,95…. voor niet abononees 15% korting, en dan staat erbij winkelwaarde 199 euro…… en nu is ie dus 208,95…????
    Zullen de verzendkosten wel zijn…..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen