Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881613 Op Vakantie En Dan

• Auteur

Over 3 weken gaan wij naar Turkije en net las ik dat iemand al een vraag had over een buggy.

Wie heeft nog meer tips voor in het vliegtuig of op het vakantie adres met warm weer.
    Waar je misschien zelf niet op gekomen was.

Een tip is misschien om:

Neusdruppels mee te nemen om in het neusje van jezelf of van je kind te spuiten dat de oortjes niet zo veel pijn doen bij opstijgen en landen.

Potjes eten mee te nemen zeker in een vreemd land is er toch ander eten en kan je kindje goed ziek van worden omdat ze het niet gewend zijn.

Muskietennet meenemen om over het ledikantje te doen.

Wie heeft er nog meer!!!!!

Liefs Ilse mv Danique

#3672734 Quote

ORS of hoe heet dat… tegen uitdroging. Je kan hem maar bij hebben! Evt de gewone nederlandse susocreme enzo want je weet ook niet wat voor paardenmiddelen ze daar verkopen. Uhm een pannetje of waterkoker om water te koken (duh) of gewoon water kopen ipv uit de kraan. Succes.

#3672742 Quote

Ja,ORS of Orisel, kinderparacetamol en neuspray…. en zo'n insectenpompje,die een beet uitzuigd…….. verder het gewone riedeltje….muskietennet, luiers,een paar hydrofieldoeken, potjes, zonnebrand, aftersun,muggenspray (of Nenuco) en weet ik het allemaal….. hahaha.

Gelukkig gaan wij met de auto dus er kan heeeeeel veeeeel mee…….

Succes.

#3672748 Quote

Haha het is jammer dat Turkije zo ver rijden is.

Mijn vader zei vraag even of ze ook aanhangwagens achter het vliegtuig kunnen hangen.Want wat jij meeneemt past nooit

Hahaha

#3672750 Quote

Ik las de titel en het eerst wat in me opkwam was……………
    dan gaat het de hele week regenen hahah

Maar turkije is wat zonniger dan brabant

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen