Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881614 Raar Moederdag Kado

• Auteur

Door omstandigheden heb ik een van mijn moederdag kado's nog niet gehad. Die krijg ik morgen. Heel nieuwsgierig vroeg ik tussen de middag aan manlief wat het dan was en dat ik zo nieuwsgierig was… nou hij begon hints te geven

Het draait en het trilt,
    Je zult hem meerdere keren per dag gebruiken
    ook als ik er niet ben.
    je moet hem dan ergens instoppen.
    Ik wil dan kijken en daarna met je zoenen,
    je zal het fijn vinden….

Ik helemaal in een deuk!!!!
    Maar manlief denkt mij voor de gek te kunnen houden maar deze intelligente dame weet wel dat ze een elektrische tandenborstel krijgt!!!

Hihi maar plagen zal ik hem en net doen of ik het niet snap maar wel een vermoeden heb. Dan ga ik zeggen dat het me spannend lijkt. Maar dat ik bang ben dat het pijn doet hahahaha..

Groetjes Kirsten mv Tyche

#3672736 Quote

HAHAHAHAHAHAHA echt heel grappig…

Ik denk dat het (op langere termijn) pijngaat doen, als je hem NIET gebruikt hahahahaha….

Leuk is dat hè… net alsof doen dat je de hints niet begrijpt!!!

Hopelijk komt hubbie hier vandaag ook (eindelijk) met een presentje… Hij gaat normaliter op de fiets naar het werk en neemt z'n portemonnaie haast nooit mee… Echter vanmorgen… auto weg en geldbeursje is ook weg… mmmmm

We wachten af, jij hebt in ieder geval lekker schone tandjes hihihihi (tenminste… dat DENK je…)

Groetjes happyM.

#3672738 Quote

Hahahahaha, Ik had eerst ook andere gedachtes hoor, maar toen ineens kreeg ik 'm door….. maffe vent van jou…….   wel leuke omschrijving

#3672740 Quote

Hihi.. ooh zit hier nu al met een vriendin te bedenken hoe ik hem kan plagen. Bijv: Nou dat had ik nooit achter je gezocht haha.

Maareh happy m: Jij verdient wel een heeeeeeel grote bos bloemen of een heel groot trilding hihi. In ieder geval een mooi kado!

#3672743 Quote

Hoi HappyM,

Misschien kan je hubbie het goedmaken met een heel duur kadoo, bijvoorbeeld die love Bracelet……

Is maar 208 euro maar wel onwijs mooi…….

#3672745 Quote

Ik dacht eerst staafmixer hahaha. Maar toen las ik het zoenen en dacht, wat moet dat met een staafmixer

Hahaha ja een beetje creatief denken hihi

Succes!

#3672760 Quote

Ja ik dacht dus ook aan een soort staafmixer wahahahaha.

#3672789 Quote

Hmmmm, iig wel iets met een staaf. hahahahaha
    Liefs Maaike mv Twan

#3672836 Quote

Whahaha ik ga  kapot als jij nu denkt dat je een tandenborstel krijgt en het toch een ander trilapparaat blijkt te zijn!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen