Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881615 Sieraden

• Auteur

Ik zeg net in een andere topic die geweldige love bracelet.
    armband met 4 bedeltjes waar je foto's in kan doen!
    Maar deze is 200 euro, beetje duur dus.

Maar ik wil voor mezelf zo graag een sieraad dat symbool staat aan het moederschap.

Nu heb ik al gezocht bij moeder-kind hangers.
    Deze zijn ook al prijzig, en vaak in het goud. (mamour bv)

Wie weet waar ik een mooie moeder-kind hanger kan krijgen, in het zilver.
    (dacht er eentje gevonden te hebben op babykado.nl maar die leveren ze niet meer helaas)

Ik heb al een pandora armbandje, maar zoek iets specialers.

#3672741 Quote

Misschien een leuk schakel armbandje en dan iedere keer met moederdag of  verjaardag een leuk bedeltje vragen……. die hoeven niet zo duur te zijn, je hebt al leuke schakelarmbandjes vanaf 10 euro……

#3672744 Quote

Ik heb een hangertje (voor aan mijn ketting) van een jongen met in het linkerbeen de naam Dean. Het komt bij de Kruidvat (of all places) vandaan. Ze hebben nog veel meer leuke hangers onder het kopje Sieraden. O.a. een foto van je kindje aan een hanger voor €79,95.

Groetjes,
    Nelly.

#3672749 Quote

Ik heb een hangertje aan mn ketting van een kruipende baby (zilver). Met achterop Yoëll zn naam.

En ik ben druk bezig een tattoo te ontwerpen met de Y. Waarschijnlijk komt hij bovenop mn voet, maar moet hij wel helemaal perfect zijn (dus kan nog even duren haha)

Pauline

#3672762 Quote

Je kan ook naar de juwelier gaan en vragen wat de mogelijkheden zijn…

Ik heb zelf van manlief een armband (schakelarmband) gekregen met daarin de namen van de kids. Ik vind hem heel mooi.

Ook een horloge met iets erin gegraveerd vind ik mooi of een medaillon

Groetjes Kirsten mv Tyche

#3672805 Quote

ik heb een goude letter D va daimy aan mijn ketting

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen