Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881619 Vraagje

• Auteur

Hoi,

Heeft iemand ervaring met online een fotoalbum bestellen met digitale foto's? Ik bedoel dus zoiets als dit (voor de duidelijkheid ):

Ik heb een tijdje geleden een klein boekje laten maken op Kruidvat.nl maar daarvan vond ik de afdrukkwaliteit een beetje tegenvallen. Ik zat nu te denken aan Hema.nl, maar omdat ik nu een mooi groot (en dus duur)  boek wil vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Zijn ze echt zo mooi als ze op de site beweren? Of heeft iemand anders nog een goede tip voor een andere site?

Alvast superbedankt!

Groetjes,
    Myrna mv Isis

#3672764 Quote

Ik weet niet of Blokker dit ook heeft maar die hebben in ieder geval wel goeie en goedkope afdruk kwaliteit.

#3672765 Quote

hema.nl

#3672769 Quote

Hoi hoi.

Wij hebben bij de Hema foto albums laten maken.

Wij hebben twee albums laten maken van onze reis naar Zuid-Afrika en één album van onze huwelijksreis naar Andalusië (Spanje). Dan hebben we ook nog een klein foto albumpje (schrijf je dat zo???) gemaakt met zo'n ringband en een bureaukalender voor mijn ouders en een verjaardagskalender voor de ouders van hubbie. En de topper: een agenda voor mij met foto's van mij toen ik zwanger was en van Ilse toen ze net geboren was. Ik ben hier zoooooo trots op. Iedereen moet ik deze agenda ook laten zien.

Je ziet hier is er ervaring zat. Is allemaal echt een aanrader hoor!

Foto's zijn van mooie kwaliteit (natuurlijk nooit zo mooi als echte foto's ze worden nl gedrukt, maar wel goed genoeg voor ons. Vergelijk het maar met een magazine). Je kan echt helemaal je eigen pagina's indelen qua lay-out, kleuren, foto grootte, effecten, etc.

Doen dus!!!

Liefs
    Jeske

#3672772 Quote

Albert Heijn heeft ook hele mooie, of je kan zelf hele mooie maken dus, kwaliteit is goed….

#3672787 Quote

wij doen het via albumprinter.nl. Heb ik van vrienden van ons en dat vond ik ook erg goede kwaliteit. Ik ben nog bezig, wil ze vanaf Twan's geboorte tot zijn 1e verjaardag inplakken, dus het duurt nog 4 maandjes voor ik kan zien of de kwaliteit ook super is.

Liefs Maaike mv Twan 8.5 maand

#3672816 Quote

Ik heb het via mediamarkt gedaan en dat vind ik goede kwaliteit

#3672927 Quote

Hee dames,

Bedankt voor alle tips! Vanavond ga ik er eens goed voor zitten, dan gaan mijn zus en ik samen aan de slag. Mijn ouders waren onlangs 50 (!!!) jaar getrouwd, en nu willen we van alle foto's van het feest een mooi boek maken. Ik heb al even zitten kijken op de verschillende sites, het komt allemaal een beetje op hetzelfde neer. Ik zag wel dat AH nu 25% korting heeft op de albums, dus misschien dat het die gaat worden.

Nogmaals bedankt!

Groetjes,
    Myrna

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen